تاریخ انتشار۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 200370

وحشت رژیم صیهونیستی از پیامدهای شهادت نوزاد فلسطینی

شهادت کودک شیرخواره فلسطینی، رژیم صهیونیستی را به تکاپو واداشته است تا به نحوی اوضاع را سروسامان دهد.
وحشت رژیم صیهونیستی از پیامدهای شهادت نوزاد فلسطینی

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه العربیه، تنش در سرزمینهای فلسطینی درپی حمله تروریستی شهرک نشینان صهیونیست و شهادت کودک شیرخواره فلسطینی ادامه دارد.
وزیر جنگ اسرائیل بدون اشاره به طرح اتهام و چگونگی بازداشت و یا محاکمه عاملان این جنایت قول داده است که تندروهای یهودی را مجازات کند.

"زیاد حلبی" خبرنگار این شبکه می گوید به نظر می رسد اسرائیل سالها پس از آن که در برابر تجاوزگری های تروریستی صهیونیست های شهرک نشین چشم بسته اکنون ناچار است به اقدامات قانونی برای تحت پیگرد قراردادن آنها دست بزند تا به این شکل مانع از مراجعه تشکیلات خودگردان به محاکم بین المللی شود و از سوی دیگر از بروز قیام بین فلسطینیها جلوگیری کند.
کابینه امنیتی اسرائیل درهمین چارچوب نشستی فوق العاده برگزار کرد تا به بررسی توصیه های دستگاه اطلاعاتی بپردازد.
در این توصیه آمده است که تندروهای یهودی تحت بازداشت اداری قرار گیرند و از شهرک های صهیونیست نشین دور شوند و حتی در موارد نادری تحت فشارهای جسمی قرار گیرند تا اطلاعاتی از آنها گرفته شود.
 
خبرنگار العربیه افزود: اسرائیل اکنون نگران است که واکنش فلسطینی ها صرفاً درحد اعتراض و درگیری های محدود در قدس و مناطق دیگر کرانه باختری نباشد و منجر به وقوع حملات انتقام جویانه شود. اما به نظر نمی رسد زورآزمائی نتانیاهو با تندروهای یهودی کارساده ای باشد زیرا حزب شهرک نشینان صهیونیست و احزاب ضد عربی در کابینه او قدرت زیادی دارند.
 
"خلیل شاهین" تحلیلگر سیاسی می گوید: باید به محاکم بین المللی مراجعه کنیم تا کسانی که حقوق ملت فلسطین را نقض می کنند و مردم را هدف قرار می دهند چه افراد باشند و چه نهادها یا موسسات، قصاص شوند.
 
https://taghribnews.com/vdcjaye8yuqeytz.fsfu.html
مرجع : واحد مرکزی خبر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی