تاریخ انتشار۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۹
کد مطلب : 240871

کشف بزرگ‌ترین کارگاه بمب گذاری خودروها در عراق

یکی از گردان های بسیج مردمی عراق، از کشف بزرگ‌ترین کارگاه نصب بمب بر روی خودروها و همچنین ساخت مواد منفجره در عراق در شرق رمادی خبر داد.
کشف بزرگ‌ترین کارگاه بمب گذاری خودروها در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گردان امام علی(ع) یکی از شاخه های نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرد که بزرگ‌ترین کارگاه تجهیز خودروها به بمب‌ و ساخت مواد منفجره در منطقه "البو السوده" در جزیره خالدیه در شرق الرمادی و نیز شبکه تونل های زیرزمینی وابسته به تروریست ها را در این منطقه کشف کرده است.

پایگاه اینترنتی "صدی" به نقل از کریم الخاقانی فرمانده گردادن امام علی(ع) نوشت: نیروهایی از این گردان و یکی دیگر از گردان های دیگر بسیج  مردمی و تیپ 14 ارتش عراق، در عملیاتی مشترک بزرگ‌ترین کارگاه تجهیز خودروها به بمب و ساخت مواد منفجره در عراق وابسته به تروریست ها که نیازهای همه گروه های تروریستی منطقه را تأمین می کرد، کشف کرده اند.

وی افزود: این نیروها یک شبکه بزرگ تونل زیرزمینی را نیز در همین منطقه که از پل ژاپنی تا رود فرات ادامه دارد و مجهز به سیستم های خنک کننده و مانیتورهای پیشرفته است، کشف کردند.

عملیات آزادسازی جزیره خالدیه در شرق رمادی در 30 جولای با همکاری نیروهای مردمی و ارتش عراق آغاز و خبر آزادی آن اول ماه اوت جاری اعلام شد.
https://taghribnews.com/vdcjaye8vuqexoz.fsfu.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی