>> مقام فلسطینی خواستار اتحاد همه گروه ها در برابر سیاستهای ترامپ شد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 260473

مقام فلسطینی خواستار اتحاد همه گروه ها در برابر سیاستهای ترامپ شد

"احمد بحر" معاون اول رئیس مجلس قانون گذاری فلسطین از همه اقشار و گروه های فلسطینی خواست تا در برابر سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت های عرب و مسلمان و حمایت از رژیم صهیونیستی، متحد باشند.
مقام فلسطینی خواستار اتحاد همه گروه ها در برابر سیاستهای ترامپ شد
به گزارش خرگزاری تقری(تنا)، بحر با اشاره به این که مقاومت به مرکزیت نوار غزه طی سه جنگی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته است، سبب شد تا توطئه علیه مردم این منطقه همچنان به قوت خود باقی باشد، تأکید کرد: همه این اقداماتی که علیه ما انجام می دهند به خاطر این است که ما فقط از سلاح علیه اشغالگران استفاده می کنیم، رژیمی که خاک ما را غصب کرده است و به مقدساتمان توهین می کند.

بحر ضمن قدردانی از عملیات مقاومت مردم فلسطین در سال های گذشته علیه اشغالگران صهیونیستی، از همه مردم و گروه های فلسطینی خواست که پیرامون مقاومت گردهم جمع و متحد شوند.

وی ضمن درخواست از اشغالگران برای ترک سرزمین فلسطین، به آنها گوشزد کرد، تازمانی که شما اشغالگران در خاک ما حضور داشته باشید، امنیتی نخواهید داشت؛ چرا که ما تا آزادی کامل سرزمین مان در برابر اشغالگری مقاومت خواهیم کرد.

مقام مسؤول مجلس قانون گذاری فلسطین با ذکر این نکته که صهیونیست ها هرگز از طریق مذاکره، احقاق حقوق ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از مذاکرات تنها به عنوان سرپوشی در اجرای طرح های خود برای تسلط بر بیت المقدس، مسجد الاقصی و توسعه شهرک نشینان خود در کرانه باختری و قدس شریف بهره گیری می کند.

بحر یادآورشد:روند صلح و سازشی که بیش از قریب به 20 سال در جریان است، تاکنون هیچ گونه نتیجه ای برای ملت فلسطین در بر نداشته، بلکه این اقدامات دلیل اصلی عقب نشینی از آرمان فلسطین نیز بوده است.

وی همچنین از همه اقشار و گروه های فلسطینی خواست تا در برابر سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت های عرب و مسلمان و حمایت از رژیم صهیونیستی، متحد باشند.

اظهارات این مقام مجلس قانون گذاری فلسطین درحالی مطرح می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه گذشته  27 بهمن ماه در دیدار با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: واشنگتن دیگر تعهدی به راه حل موسوم به "تشکیل دو دولت اسرائیل و فلسطین" ندارد.


 
https://taghribnews.com/vdcjaye8tuqemxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی