تاریخ انتشار۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 200172

ادامه حملات عربستان؛ وخامت اوضاع انسانی در یمن

دیشب و بامداد امروز هم باردیگر مناطقی در صعده ، لحج ، حجه ، مارب یمن بمباران شد که در این حملات عده ای شهید و زخمی شدند. عربستان درحملات امروز از هواپیمای بدون سرنشین هم استفاده کرد.
ادامه حملات عربستان؛ وخامت اوضاع انسانی در یمن

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنگنده های سعودی در بمباران منطقه ای در استان صعده یمن دست کم چهارتن  از اعضای یک خانواده را کشتند.
با ادامه حملات بی امان سعودیها اوضاع انسانی درسراسر یمن فاجعه آمیز است وگروههای کمک رسان درخصوص وضعیت اسف بار21 میلیون یمنی محتاج غذا و دارو هشدار دادند.

براساس آخرین آمار رسمی، شمار شهدا و مجروحان دریمن به بیش از پانزده هزار نفر رسیده است.درهمین حال نیروهای ارتش وکمیته های مردمی یمن هم دیشب بانفوذ به  یک پایگاه نظامی سعودی ها درجیزان شماری از انها را به هلاکت رساندند .

مناطق مرزی عربستان ازجمله مرکز فرماندهی گارد مرزی این کشور در نجران و پایگاه نظامی الملطاه درظهران نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای ارتش وکمیته‌های مردمی یمن قرارگرفت که در نتیجه این حملات 12 نظامی عربستان کشته و زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمن اعلام کرد، عربستان سعودی با یک هواپیمای بدون سرنشین(پهپاد) بامداد امروز شهر "حرض" در استان "حجه" در غرب یمن را در سه نوبت بمباران کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjaye88uqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی