تاریخ انتشار۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 273172
حزب الله:

اوضاع منطقه به نفع مقاومت سوق یافته است

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، اوضاع سیاسی و وضعیت کنونی منطقه به نفع محور مقاومت تغییر کرده است.
اوضاع منطقه به نفع مقاومت سوق یافته است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ علی دعموش سه شنبه شب در مراسم ترحیم در روستای عین التینه در منطقه البقاع لبنان گفت: لحن تهدید دشمن صهیونیست ضد لبنان کمتر شده است به طوری که مقامات سیاسی و نظامی اسرائیل تصریح می کنند قصد جنگ ندارند در حالی که در گذشته لبنان را به جنگ و بازگرداندن این کشور به پنجاه سال گذشته تهدید می کردند.
 
دعموش با اشاره به این که طرح تکفیری ها در منطقه رو به سقوط است و در عراق و سوریه در معرض سقوط و انحلال قرار دارد، گفت، مواضع سیاسی برخی کشورهای اروپایی دربرابر اوضاع سوریه به نفع مصالح این کشور و نظام است.
 
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود، تغییر اوضاع بدون حضور مقاومت، مبارزات، دستاوردها، پیروزی ها، فداکاری های نیروهای مقاومت و خون شهدا امکان پذیر نبود.
 
دعموش تاکید کرد، دشمن صهیونیست از جنگ با لبنان می ترسد زیرا از قدرت و توان نیروهای مقاومت و تجارب آنها در مقابله با تهاجم ها آگاه است همان طور که دشمن به خوبی می داند که جنگ با مقاومت تاوان سنگینی برایش خواهد داشت و قادر به تحمل آن نخواهدبود.
 
شیخ علی دعموش با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش به لطف اقدامات نظامیان ارتش سوریه، عراق و نیروهای بسیج مردمی و همپیمانان آنها به گروه های ترسو و سرگردانی در صحرای حد فاصل عراق و سوریه تبدیل شده اند گفت، اعلام پیروزی کامل بر داعش در سوریه و عراق به زمان نیاز دارد.
 
رئیس شورای اجرایی حزب الله همچنین از نقش ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در شناسایی تروریست ها و عوامل انتحاری آنها و شبکه ها و گروهک های تروریستی در داخل این کشور تجلیل کرد و بر ادامه این اقدامات با هدف پاکسازی مناطق جرود عرسال و راس بعلبک از داعش و دیگر گروه های تروریستی باهدف برقراری امنیت در مرزهای شرقی و حمایت از مردم این کشور و حفظ آرامش و ثبات لبنان تاکید کرد.
 
شیخ دعموش با اشاره به توافق صورت گرفته بر سر قانون جدید انتخابات گفت، این مساله فضای مثبت کشور را بهبود بخشیده و لبنان را از ورود به وضعی تاریک و نامعلوم دور ساخته است.
 
https://taghribnews.com/vdcjate88uqeavz.fsfu.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی