تاریخ انتشار۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 288473
ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان:

تجزیه کشورهای اسلامی به سود استکبار جهانی است

امامان جمعه و خطبای اهل سنت استان گلستان با اعلام اینکه تجزیه و تقسیم کشورهای اسلامی به مناطق کوچکتر به هیچ وجه به نفع مسلمانان نبوده، آنرا مطابق میل استکبار جهانی عنوان کردند.
تجزیه کشورهای اسلامی به سود استکبار جهانی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، امام جمعه اهل سنت جامعه المصطفی گرگان، گفت: دشمن با شکست داعش در عراق و سوریه با اعلام تجزیه کردستان عراق به فکر شیطنت دیگری در منطقه افتاده است.

«هاشم کوناتی» در نماز جمعه این هفته جامعه المصطفی گرگان، اظهار کرد: نظام سلطه با این هدف به فکر ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و تضعیف آنها افتاده است.

به گفته وی؛ کردها هوشیاری و درایت خودشان را نشان دهند و خواستار جدایی از عراق نباشند و یکپارچگی خودشان را حفظ کنند.

مشغول کردن مسلمین از اهداف شوم دشمن است

امام جمعه اهل سنت چنارلی، گفت: امروز دشمن با این هدف که مسلمین از علم و علم آموزی فاصله گیرند و به فکر آن نباشند آنها را در امورات دیگر مشغول کرده است.

«آخوند اسماعیل قدیری» در نماز جمعه این هفته چنارلی، اظهار کرد: دشمن به خوبی می داند تا زمانی که مسلمین به علوم دینی و اسلامی اهمیت دهند دین اسلام پا برجا است و هر جا مدارس علوم دینی برقرار باشد حافظ دین و دیانت خواهد بود.

به گفته وی؛ رونق حوزه های علمیه باعث رشد و گسترش شریعت الهی است، به شکر خدا امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی به علوم دینی و حوزه های علمیه ارزش و بهاء داده می شود.

وحدت و همدلی اساس پیشرفت جامعه است

امام جمعه اهل سنت ینقاق گالیکش، گفت: برای ترقی و پیشرفت امورات جامعه باید با همدیگر وحدت و همدلی داشته باشیم.

«آخوند عبدالمجید آرمون» در نماز جمعه این هفته ینقاق گالیکش، اظهار کرد: در جامعه اسلامی پیرو کدام مذهب بودن ملاک نیست آنچه که مهم است اتحاد و انسجام اسلامی است.

به گفته وی؛ هدایت و رحمت خداوند متعال شامل حال مومنانی می شود که با الهام از آیات وحدت بخش قرآن، جامعه اسلامی را می سازند.

اسلام به اتحاد و همدلی خانواده اهمیت می دهد

امام جمعه اهل سنت کلاله، گفت: اتحاد و یکرنگی افراد یک خانواده به عنوان پایه های یک جامعه از اهمیت زیادی در اسلام برخوردار است.

«آخوند محی الدین احمدی» در نماز جمعه این هفته کلاله، اظهار کرد: اسلام حافظ بنیان اصیل خانواده است و دستورات دقیق و روشنی در این باره به هر یک از اعضای خانواده ارائه کرده است.

به گفته وی؛ ایجاد محبت، علاقه و همبستگی بین اعضای خانواده از امتیازات دین اسلام است که در نهایت باعث ایجاد جامعه ای یکدل و یکپارچه می شود.

تفرقه و اختلاف نابود کننده جامعه انسانی است

امام جمعه اهل سنت مجتمع داغستانی کلاله، گفت: بروز تفرقه و اختلاف بین جوامع انسانی نابود کننده و مهلک است.

«آخوند دوست محمد میر حسن زاده» در نماز جمعه این هفته مجتمع داغستانی کلاله، اظهار کرد: جامعه ای روی پیشرفت و ترقی را خواهد دید که همه افراد آن با یکدیگر همدل و همزبان باشند.

به گفته وی؛ اتحاد و انسجام ضرورت امروز دنیای اسلام است تا در عصر کنونی در بین ملل دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد.

اولیاء الله همیشه از منادیان وحدت در جامعه هستند

امام جمعه اهل سنت قازان قایه، گفت: اولیاء الله از شخصیت های برجسته جامعه اسلامی هستند و همیشه از منادیان وحدت و همدلی هستند.

«آخوند ناصر قزل» در نماز جمعه این هفته قازان قایه، اظهار کرد: هر مسلمانی که خدای خویش را به درستی بشناسد و دستوراتش را به خوبی اطاعت کند از دوستداران رب العالمین است.

به گفته وی؛ دوستداران و عاشقان الهی همیشه خواهان اتحاد و هم افزائی در بین امت اسلامی هستند و از هر چیزی که به ضرر همنوعان خویش است پرهیز می کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcjaoe8tuqeoxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی