تاریخ انتشار۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۵
کد مطلب : 255172
دبیرکل جنبش احرار بحرین در گفتگو با تقریب:

وحدت اسلامی در سایه تقریب دیدگاهها محقق می شود/حکومت بحرین حقوق بشر را نقض کرده است

دبیرکل جنبش احرار بحرین بر لزوم وحدت بین مسلمین تاکید کرد و گفت: وحدت اسلامی در سایه تقریب دیدگاهها محقق می شود.
وحدت اسلامی در سایه تقریب دیدگاهها محقق می شود/حکومت بحرین حقوق بشر را نقض کرده است
دکتر سعید الشهابی در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، با بیان این که علمای جهان اسلام وظیفه دارند، جهل و عدم آگاهی را از مسلمانان دور کنند، اظهار داشت: در این راستا علما اعم از شیعه و سنی باید حقایق اسلام را بازگو کرده تا عالم نماهای تکفیری نتوانند عقاید گمراه خود را به مسلمانان دیکته کنند.
 
وی افزود: در کنار علما، رسانه ها هم نقش خطیری بر عهده دارند و رسانه ها هستند که به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در جهان و در اذهان عمومی مردم می توانند جهت دهی درست یا غلطی به مخاطبان خود القا کنند لذا رسانه های اسلامی در این جهت باید تلاش کنند تا اسلام حقیقی را تبلیغ و تبین کنند.
 
دبیرکل جنبش احرار بحرین در ادامه به اهمیت وحدت و تقریب در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: وحدت اسلامی در سایه تقریب دیدگاهها به دست می آید به شرطی که اختلافات در بین مسلمانان رخنه نکند و از اختلافات در مسائل فرعی به عنوان فرصتی جهت پیشرفت و توسعه بهره برد.
 
این اندیشمند بحرینی همچنین با محکوم کردن اقدامات ضدانسانی آل خلیفه در بحرین، تاکید کرد: این رژیم، حقوق بشر را نقض کرده است و باید به خواسته های جهانی در رفع ظلم و بی عدالتی در این کشور گوش فرادهد.

گفتگو و تنظیم:امین تهرانی
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcjaie88uqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی