تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : 277277
//به مناسبت برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(14)

ماموستا قادری:جماعتهای افراطی از دین خارجند/اسلام دین حیات و مناسب برای تمام زمانهاست

تنا - برزیل
ماموستا قادری با اشاره به اینکه اسلام از ابتدای ظهور به وحدت دعوت کرده است، گفت: اسلام دین حیات و مناسب برای تمام زمانهاست.
ماموستا قادری:جماعتهای افراطی از دین خارجند/اسلام دین حیات و مناسب برای تمام زمانهاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ماموستا "ملا قادر قادری" در کنفرانس "مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی" ضمن معرفی خود به عنوان یک عالم شافعی مذهب و تقریبی مسلک از منطقه کرمانشاه، گفت: اسلام از ابتدای ظهور توسط رسول اکرم (ص) به یکرنگی و وحدت فراخوانده است.

وی اظهار داشت: آمریکا و متحدانش در منطقه برای ایجاد صلح حضور پیدا نکردند؛ چرا که  منافع آنها در اختلاف بین مردم است، دین اسلام دین حیات و مناسب برای تمامی زمانهاست که در آن تروریسم و کشتار افراد بیگناه جایی ندارد و مرتکب آن خارح از دین است.

قادری گفت: آنچه امروز در منطقه به نام اسلام اتفاق می افتد، پدیده ای جدید و خلاف دین مبین  اسلام است و از منظر ما جماعتهای افراطی از دین خارج هستند.

وی خاطر نشان کرد: ما به همراه آیت الله اراکی به عنوان اعضای مجمع تقریب آمده ایم که اعلام کنیم، تروریسم از دین خارج است و برای اهل ترور و تکفیر فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

ماموستا قادری گفت: ما ایرانیان آمده ایم تا بگوییم ما چه شیعه، چه سنی، چه فارس، چه کرد، و چه ملت و دولت همه با هم ید واحده هستیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjaae8auqea8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی