تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۳
کد مطلب : 172778

ایران هتک حرمت به مسجدالاقصی رامحکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام رژیم صهیونیستی درخصوص هتک حرمت به مسجد الاقصی و توطئه بستن این مسجد بر روی نماز گزاران را به شدت محکوم کرد.
ایران هتک حرمت به مسجدالاقصی رامحکوم کرد
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام رژیم صهیونیستی درخصوص هتک حرمت به مسجد الاقصی و توطئه بستن این مسجد بر روی نماز گزاران و بدنبال آن حمایت از شهرک نشینان برای تعرض به حامیان این مکان مقدس را به شدت محکوم کرد.
وی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام از کلیه کشورهای اسلامی و مجامع منطقه ای خواست در برابر این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی ساکت ننشینند وبه دفاع از مسجد الاقصی و قدس عزیز بپردازند.

عصر روز چهارشنبه به دنبال تیراندازی به سوی «یهودا گلیک» خاخام افراطی و مسئول یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، رژیم صهیونیستی به این بهانه دروازه‌های مسجد الاقصی را تا اطلاع ثانوی به روی فلسطینیان بست.

در این حال نظامیان صهیونیست «معتز حجازی» اسیر آزاد شده فلسطینی را به بهانه تیراندازی به سمت «یهودا گلیک» که به زخمی شدن وی منجر شد، به شهادت رساندند، به دنبال شهادت حجازی، درگیری‌های شدیدی 
بین نیروهای اشغالگر اسرائیلی و فلسطینیان به وقوع پیوسته است.

بعد از واکنش‌های شدید در کشورهای اسلامی و تشدید درگیری‌ها که احتمال شروع انتفاضه سوم را می‌داد پلیس رژیم صهیونیستی مجبور به بازگشایی مسجد القصی شده است ولی از ورود نمازگزاران زیر پنجاه سال به مسجد الاقصی جلوگیری می کند .

قدس اشغالی از چندین ماه پیش شاهد درگیری‌هایی بین فلسطینیان و نظامیان اسرایئلی بوده است که بر اثر آن چندین جوان فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. این درگیری‌ها از یک هفته پیش به دنبال بالا گرفتن اهانت‌های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و مقدسات قدس اشغالی شدت بیشتری یافته است
https://taghribnews.com/vdcja8evouqeaaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی