تاریخ انتشار۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 294520

​واکنش عالم اهل سنت لبنان به تروریست خواندن حزب الله

رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در واکنش به تروریست‌خواندن «حزب‌الله لبنان» از سوی وزیر خارجه عربستان سعودی تأکید کرد: تروریست‌ها، کسانی هستند که منازل یمنی‌ها را تخریب می‌کنند.
​واکنش عالم اهل سنت لبنان به تروریست خواندن حزب الله
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ ماهر عبدالرزاق ضمن تمجید از شجاعت و حکمت رئیس‌جمهور و رئیس مجلس لبنان در مدیریت بحران اخیر این کشور، تأکید کرد که دشمنان لبنان، وحدت ملی این کشور را هدف قرار داده‌اند و حفظ و انسجام این وحدت امری ضروری است.
 
وی در واکنش به تروریست خواندن «حزب‌الله لبنان» از سوی عادل الجبیر، وزیرخارجه عربستان افزود: حزب‌الله لبنان تروریست نیست، زیرا کسی که در مقابل صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها جان‌فشانی و از خودگذشتی و مقاومت می‌کند، تروریست نیست.
 
این عالم اهل سنت لبنانی تصریح کرد: تروریست‌ها کسانی هستند که کودکان، زنان و خانه‌های مردم یمن را تخریب و تروریست‌ها را به سوریه، عراق و لبنان می‌فرستند و از اقدامات آن‌ها حمایت مالی و تسلیحاتی کرده و با رژیم صهیونیستی همکاری و تعامل دارند.
 
رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، با تأکید بر این که مردم لبنان هیچ گونه شرط و دیکته‌های سیاسی آمریکا، اسرائیل و دست‌نشانده‌های آنان در منطقه را نخواهند پذیرفت، گفت: ارتش، ملت و مقاومت لبنان در یک خندق واحد هستند که از امنیت و ثبات کشور خود دفاع و حفاظت خواهند کرد.
 
عبدالرزاق با اشاره به نشست فوق‌العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره نیز تصریح کرد: بیانیه اتحادیه عرب در قاهره، حرکتی در راستای خدمت به صهیونیست‌ها و با هدف فتنه‌انگیزی میان امت مسلمان و با قلم آمریکایی ـ صهیونیستی نگارش شده بود.
 
گفتنی است، نشست فوق‌العاده وزیران خارجه برخی کشورهای عربی، دیروز (۲۸ آبان‌ماه) در قاهره، پایتخت مصر، برگزار شد که در آن وزیر امور خارجه عربستان، جمهوری اسلامی ایران را به دخالت در امور کشورهای عربی و حزب‌الله را به «تروریست بودن» متهم کرد.
https://taghribnews.com/vdcj8xe8yuqehiz.fsfu.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی