تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 214726

شهادت ۲۵ یمنی در حملات عربستان/ کشته شدن ۱۹ سرباز سودانی در حملات ارتش یمن

منابع بیمارستانی یمن از کشته شدن 25 یمنی در بمباران جنگنده های سعودی در مناطق مختلف یمن خبر دادند. 19 سرباز سودانی نیز در حملات ارتش یمن کشته شدند.
شهادت ۲۵ یمنی در حملات عربستان/ کشته شدن ۱۹ سرباز سودانی در حملات ارتش یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عربستان سعودی در آستانه برقراری آتش‎بس در یمن جنایات و تجاوزات خود علیه ملت یمن را تشدید کرد.
 
شبکه المیادین به نقل از منابع بیمارستانی گزارش داد که بیش از 25 نفر از غیرنظامیان یمنی در حملات هوایی یکشنبه عربستان به مناطق مختلف یمن به شهادت رسیدند.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های عربستان دیروز منطقه "ضحیان" استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.در بمباران خانه‌های مسکونی این منطقه سه نفر از مردم یمن کشته و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.
 
بر اساس این گزارش،‌ بمباران منطقه "الحجاوره" در شهر حرض استان حجه در شمال یمن نیز 12 کشته و 23 زخمی بر جای گذاشت.
 
جنگنده های عربستان همچنین منازل مسکونی و ایستگاه نیروی برق در بندر "مخاء" استان تعز در جنوب غرب یمن را بمباران کردند که در پی آن چندین یمنی کشته و زخمی شدند.
 
حملات هوایی بمب‎افکن‎های عربستان به منطقه "الحیدین" در شمال استان لحج در جنوب یمن نیز به کشته شدن 6 غیرنظامی منجر شد.
 
از سوی دیگر، "شرف لقمان" فرمانده ارتش یمن اعلام کرد که 19 نفر از سربازان سودانی عضو ائتلاف سعودی در حملات نیروهای ارتش یمن و انصارالله در منطقه "کرش" واقع در استان لحج کشته شدند.
 
صدها نیروی سودانی در دو ماه گذشته برای پیوستن به ائتلاف سعودی و مبارزه با نیروهای انصارالله و ارتش یمن وارد عدن در جنوب این کشور شدند.
https://taghribnews.com/vdcj8xe8muqevaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی