تاریخ انتشار۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 183820

آتش زدن یکی از مساجد کرانه باختری توسط صهیونیست ها

شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز در اقدامی نژادپرستانه، یکی از مساجد کرانه باختری در غرب بیت لحم را آتش زدند.
آتش زدن یکی از مساجد کرانه باختری توسط صهیونیست ها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با آتش زدن مسجد روستای الجبعه واقع در غرب بیت لحم و نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر دیوارهای این مسجد، موجب هتک حرمت این مکان مقدس شدند.

به گفته شاهدان، نمازگزاران فلسطینی که برای اقامه نمازصبح به این مسجد آمده بودند، با شعله های آتش که مسجد "الهدی" را دربر گرفته بود مواجه شدند. صهیونیست ها برای نشان دادن میزان بغض و کینه خود از مسلمانان، دیوارهای مسجد را نیز با شعارهای نژادپرستانه پر کرده بودند.

نمازگزاران مسلمان توانستند پیش از اینکه آتش به تمام قسمت های مسجد برسد، آن را مهار کنند. با این حال، خسارات قابل توجهی به مسجد این روستا وارد شده است.

شیخ "یوسف ادعیس" وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین، با محکوم کردن این اقدام تروریستی، تأکید کرد: این جنایت، تجاوز آشکار به حقوق و احساسات مسلمانان و نقض پی در پی هویت فرهنگی و متمدنانه آنان در فلسطین به شمار می رود.

ادعیس از مؤسسات اسلامی بین المللی مانند سازمان همکاری اسلامی، کنفرانس سران کشورهای اسلامی و دیگر سازمان ها خواست تا هرچه سریع‌تر به این تجاوزات که تنها از ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۴۷ مورد رسیده است، پایان دهند.
https://taghribnews.com/vdcj8tevyuqeooz.fsfu.html
مرجع : معا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی