تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 298328

«سید عمار الحکیم» خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل را تبریک گفت

رئیس حزب جریان حکمت ملی طی بیانیه‌ای خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل و آغاز مرحله‌ای جدید به روی کشورش را به مردم عراق تبریک گفت.
«سید عمار الحکیم» خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، با اعلام خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل، «سید عمار الحکیم» رئیس حزب تازه تأسیس جریان حکمت ملی، طی بیانیه‌ای از این مسئله استقبال کرد.

در این بیانیه آمده است: ما بسیار از تصمیم شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر خروج عراق از بند هفت منشور سازمان ملل پس از پایبندی عراق به کلیه تعهداتش خشنود شدیم به ویژه که دیگر باقی ماندن عراق در شرایط پیشین، قابل توجیه نبود.

سید عمار الحکیم سپس این امر را به ملت عراق تبریک گفت و نقش فعال و تلاش‌های بی بدیل پدرش «سید عبدالعزیز الحکیم» (رحمة الله علیه) برای خارج کردن عراق از این بند، طی دوران ریاستش بر شورای حکومت انتقالی عراق را یادآور شد.

وی تأکید کرد که خروج عراق از این بند، این کشور را وارد مرحله جدیدی برای باز پس گرفتن جایگاه و نقش منطقه‌ای و بین‌المللی‌اش می‌کند؛ زیرا عراق به واسطه توانها و پتانسیل‌های موجود و ارتباطاتش، بیش از هر کشور دیگری می‌تواند نقش پل ارتباطی میان کشورهای منطقه را ایفا کند.
 
https://taghribnews.com/vdcj8oe8ouqehtz.fsfu.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی