تاریخ انتشار۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۷
کد مطلب : 239521
آیت الله اراکی در دیدار شیخ حسون:

علما نقش مهمی در پیروزی ملت سوریه ایفا می کنند/ مفتی سوریه: اگر ایران نبود سوریه و مقاومت اسلامی نابود شده بود

تنا-اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه پیروزی ملت سوریه در نبرد با دشمنان بسیار نزدیک است، اظهار داشت: علما نقش بسیار مهمی در این پیروزی ایفا می کنند.
علما نقش مهمی در پیروزی ملت سوریه ایفا می کنند/ مفتی سوریه: اگر ایران نبود سوریه و مقاومت اسلامی نابود شده بود
به گزارش خبرنگار تقریب از دمشق، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب که در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات و علمای سوریه در این کشور به سر می برد عصر روز دوشنبه با شیخ "بدرالدین احمد حسون" مفتی اعظم سوریه دیدار و گفتگو کرد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب در این دیدار با اشاره به اینکه صبر و ظفر دو یار قدیمی و دیرینه هستند، اظهار داشت: ملت سوریه با صبری که داشتند به زودی به پیروزی خواهند رسید زیرا صبر، پیروزی و ظفر را به دنبال دارد.
 
آیت الله اراکی تأکید کرد: امروز ملت، دولت، ارتش و علمای سوریه اسوه دیگران هستند زیرا اینها ارزش های الهی را دنبال کردند و در برابر سختی ها صبر پیشه کردند.
 
وی با بیان اینکه پیروزی ملت سوریه در نبرد با دشمنان بسیار نزدیک است، اظهار داشت: علما نقش بسیار مهمی در این پیروزی ایفا می کنند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب در پایان ضمن تشکر از دولت و ملت سوریه تأکید کرد: سوریه از تمام ابعاد مقاومت حمایت و پشتیبانی کرده است.
 
شیخ حسون نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از امت اسلامی حمایت می کند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در جایگاه پدری امت اسلامی قرار دارند و پیامبر گونه رهبری امت اسلامی را بر دوش کشیده اند.
 
مفتی سوریه با بیان اینکه اگر امروز جمهوری اسلامی ایران نبود سوریه و مقاومت اسلامی نابود شده بود، اظهار داشت: اگر مواضع صحیح جمهوری اسلامی نبود همه چیز از بین رفته بود.
 
وی اظهار داشت: اگر امروز خلفای اسلام زنده بودند بدون شک از سید حسن نصرالله و شجاعت و شهامتش ستایش می کردند.
https://taghribnews.com/vdcj8he8vuqetiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی