تاریخ انتشار۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 175017

تعطیلی هزاران مکان تجاری در بیت المقدس

با آغاز انتفاضه سوم در قدس هزاران مکان تجاری فعالیت خود را متوقف کرده اند، به طوری که بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد فاز جدیدی شد.
تعطیلی هزاران مکان تجاری در بیت المقدس
به گزارش خبرگزاری تقریب، "آرال مرگلیت" هماهنگ کننده اپوزیسیون در کمیسیون مالی کنست رژیم صهیونیستی با بی سابقه خواندن وضعیت اقتصادی فعلی اسرائیل در پنج سال گذشته افزود: حتی در زمانی که ما درگیر جنگ بودیم، اقتصاد رشدی مثبت داشت، اما حالا وضع به گونه ای است که پیش بینی می کنیم تا پایان  2014 شصت هزار مغازه تعطیل خواهد شد.

پروفسور یارون زلیخا حسابرس کل سابق وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز گفت : اقتصاد (اسرائیل) از سه سال پیش سیر نزولی داشته و اکنون در مداری به نسبت صفر درصد درحال گردش است.

احمد جابر کارشناس امور رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: علاوه بر انتفاضه اخیر ملت فلسطین در قدس، جنایات اخیر شهرک نشینان صهیونیست و حتی جنگ ۵۱ روزه غزه، همگی تاثیری ویرانگر بر اقتصاد رژیم صهیونیستی داشته است .

او افزود: این وقایع، سرمایه گذاری ها را تا حد زیادی متوقف کرده و سرمایه گذاران را فراری داده است و کارگرانی هم که در سرزمینهای اشغالی کار می کردند، دست از کار کشیده اند.

احمد جابر در ادامه گفت: این بحران اقتصادی که پیشینه ای پنج ساله در  اسرائیل  دارد، بی هیچ شکی این رژیم را زمین گیر خواهد کرد.
https://taghribnews.com/vdcizwazyt1ayu2.cbct.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی