تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 172713

وحشت صهیونیست ها موجب بازگشایی مسجد الاقصی شد/فراخوان حماس برای برپایی راهپیمایی

رژیم صهیونیستی از ترس بروز درگیری های شدید در نتیجه فوران آتش خشم ملت فلسطین تصمیم به بازگشایی مسجد مبارک الاقصی در روز جمعه گرفت.
وحشت صهیونیست ها موجب بازگشایی مسجد الاقصی شد/فراخوان حماس برای برپایی راهپیمایی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی پس از اینکه روز پنجشنبه مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران فلسطینی بسته بود، تصمیم به بازگشایی آن گرفت تا فلسطینی ها بتوانند نماز جمعه را در این مسجد برگزار کنند.

پلیس صهیونیستی پس از حادثه ترور یهودا گیلک فعال راستگرای یهودی، دروازه های مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران مسلمان بست، اما به خاطر نگرانی اش از بروز درگیری های شدید به خاطر آتش خشم ملت فلسطین و درگیری آنها با نظامیان صهیونیست مجبور به بازگشایی آن شد.

فراخوان حماس برای برپایی راهپیمایی
این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی(حماس) از اعضا و طرفداران و اقشار مختلف ملت فلسطین در کرانه باختری خواست روز جمعه در راهپیمایی حمایت از مسجدالاقصی در استان های رام الله و الخلیل شرکت کنند تا از این طریق زمینه تداوم انتفاضه قدس را فراهم سازند.

حماس در بیانیه ای از اقشار مختلف ملت فلسطین در کرانه باختری خواست، اهالی قدس را در میدان نبرد علیه صهیونیست ها تنها نگذارند و در قبال کشتار فلسطینیان که آخرین مورد آن شهادت "معتز حجازی" توسط نظامیان صهیونیست در صبح پنجشنبه بود، واکنش نشان دهند.

حماس همچنین از فلسطینیان خواست با شرکت در راهپیمایی هایی که پس از اقامه نماز جمعه با شعار "همه ما فدای تو ای اقصی" برگزار می شود، اقدامات اخیر صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی را محکوم کنند.

جنبش حماس، حمایت از مسجدالاقصی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را مسئولیتی همگانی عنوان کرده است.
https://taghribnews.com/vdcizrazpt1ayy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی