تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 169113

گزارش سوریه از حمایتهای كشورهای منطقه از تروریستها

نماینده سوریه در سازمان ملل با اشاره به حمایتهای همه جانبه برخی كشورهای منطقه از گروههای تكفیری در سوریه، تاكید كرد: اسناد دمشق، حمایت عربستان، قطر، ترکیه و اردن از تروریست‌های سوریه را ثابت می‌کند.
گزارش سوریه از حمایتهای كشورهای منطقه از تروریستها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌ "بشار الجعفری" روز گذشته در نشستی خبری اعلام كرد: كشورش مداركی دارد و آن را تحویل سازمان ملل كرده كه ثابت می كند سرویس اطلاعاتی قطر، تركیه،اردن و عربستان مسئول مستقیم تامین مالی تروریستهای مسلح در سوریه هستند.

وی افزود: پیشتر درباره مقاصد رژیم صهیونیستی، قطر، ترکیه و عربستان هشدار داده بودیم که آنها قصد دارند گروه‌های تروریستی مسلح را تحریک کنند تا از این طریق بتوانند منطقه حائلی را در بلندیهای جولان پدید آورند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با اشاره به مراکز آموزشی تروریست‌ها در ترکیه گفت: اکنون این مسأله از نظر رسانه‌ای آشكارشده است؛ آنان که تروریسم را پرورش دادند اکنون شتابزده در پی برگزاری کنفرانس‌های مبارزه با تروریسمی هستند که خودشان آن را پدید آوردند.

الجعفری تأکید کرد: آنان که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند قصد ندارند با دولت سوریه، ایران، روسیه و چین هماهنگی ايجاد کنند؛ زیرا نمی‌خواهند به شكل حقيقی با تروریسم مبارزه کنند؛ بلکه در پی آنند که برای دخالت هر چه بیشتر در امور داخلی منطقه از مسئله مبارزه با تروریسم سوء استفاده کنند.

https://taghribnews.com/vdciz3azpt1aqz2.cbct.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی