تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۶
کد مطلب : 239115

10 کشته در تیراندازی در مونیخ

رییس پلیس مونیخ تعداد مجروحان را 16 نفر اعلام کرد که حال سه نفر به شدت وخیم است.
10 کشته در تیراندازی در مونیخ
تیراندازی عصرجمعه در یک مجتمع تجاری با عنوان 'المپیا' در مونیخ آلمان موجب کشته شدن 10 نفر و مجروح شدن 16 نفر شده است که حال سه نفر از آنان وخیم است؛ به ادعای پلیس مونیخ، ضارب جوانی 18 ساله و با تابعیت دوگانه ایرانی آلمانی بود که خودکشی کرده است.به گزارش ایرنا،هوبرتوس آندره رییس پلیس مونیخ مدعی شد: جنازه عامل حمله مونیخ که 18 ساله و بدون سابقه کیفری بود، در یک خیابان فرعی در نزدیکی محل وقوع حادثه پیدا شده است.
اندره گفت که پلیس سعی می کند با وابستگان یا آشنایان ضارب تماس بگیرد تا اطلاعاتی در مورد سابقه وی بدست بیاورد. به گفته وی، ضارب ساعت 20:30 به وقت محلی مونیخ خودکشی کرده است.رییس پلیس مونیخ تعداد مجروحان را 16 نفر اعلام کرد که حال سه نفر به شدت وخیم است. وی تصریح کرد که بیش از 2300 مامور پلیس در این حمله بسیج شده بودند.

جلسه ویژه امنیتی کابینه دولت آلمان متشکل از صدراعظم، وزیر خارجه، وزیر کشوز، وزیر دفاع و رئیس دفتر مرکل قرار است روز شنبه موضوع تیراندازی در مرکز خرید المپیما را بررسی کند.
یواخیم گاک رئیس جمهوری آلمان نیز این حمله مرگبار را محکوم کرد و گفت: شنیدن این خبر شوک عمیق به من وارد کرد. وی با مجروحان و خانواده های قربانیان حادثه ابراز همدردی کرد.
 
 
 
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdciz3arwt1apz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی