تاریخ انتشار۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 191073
پس از خطبه‌ های نماز جمعه این هفته؛

ندای مرگ بر آل سعود در بزرگترین شهر اهل‌سنت نشین ایران طنین ‌انداز شد

مردم نماز‌گذار سنندج پس از اقامه نماز جمعه این هفته و در راهپیمایی دشمن‌شکن جنایان رژیم آل سعود در یمن را محکوم کردند.
ندای مرگ بر آل سعود در بزرگترین شهر اهل‌سنت نشین ایران طنین ‌انداز شد
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، نماز‌گذاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه این هفته و همگام با دیگر هموطنان خویش درشهرهای مختلف ایران اسلامی علیه جنایات رژیم آل سعود در یمن راهپیمایی کردند.

نمازگزاران سنندجی در اجتماعی پرشور و با پیمودن مسیر مسجد جامع و خیابان انقلاب این شهر با سردادن شعارهایی علیه رژیم آل سعود جنایات گسترده نظامیان سعودی در یمن را محکوم کردند.

سنندجی‌ های متدین در شعارهایی با مضامین" آل سعود شرمت باد، آمریکا- اسراییل ننگت باد" ، " مرگ بر آل سعود"،  یمنی حزب ‌الله حمایتت می‌ کنیم"، " شورایی از حزب‌ الله برای کعبه ‌الله ایجاد باید گردد"، " خون شهید می ‌جوشد یمنی می ‌خروشد"، " حریم امن خدا پناه مسلمین است"، " سلمان آمریکایی قاتل مسلمین است" جنایات سعودی ‌ها در یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران سنندجی با حمل پارچه ‌نوشته‌ هایی با مضامین " سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن"، " مسلمانان بیدارند از آمریکا و اسرائیل بی ‌زارند"، " سعودی جنایت می ‌کند آمریکا حمایت می‌ کند و حمل تصاویری از کشتار کودکان بی‌ دفاع یمنی انزجار خویش را از جنایات آل سعود اعلام کردند.

اجتماع راهپیمایان در میدان انقلاب شهر سنندج و اعلام همبستگی با مردم مسلمان یمن پایان‌ بخش این حرکت ضد سعودی و ضد آمریکایی نمازگزاران سنندجی بود که با حضور گسترده نمازگزاران همراه بود.
 
https://taghribnews.com/vdciyzazpt1a3u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی