تاریخ انتشار۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 177277
نماینده لبنانی:

مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه دارد

عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاكید كرد: حزب الله خود را به ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ملزم می داند.
مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "نواف الموسوی" امروز در سخنانی در شهرك "مروحین"، خاطرنشان كرد: در راه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به چالشها و مشكلاتی برخورد كردیم و بسیاری تلاش داشتند تا تضعیف مقاومت را شاهد باشند اما این اتفاق رخ نداد و قدرت مقاومت بیشتر از گذشته نیز شد.

وی تنها راهكار مقابله با رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن را مقاومت توصیف كرد و گفت: با رژیمی كه تنها زبان زور را می شناسد راهی جز استفاده از زور و وادار كردن آن به قبول واقعیتها وجود ندارد.

این نماینده لبنانی در ادامه وحدت و انسجام گروههای لبنانی را مهم ارزیابی كرد و اظهار داشت:گفتگوی ملی و سیاسی در تمام زمینه ها در راستای منافع ملی است و همه جریانها باید با دوری گزیدن از اختلافات به فكر منافع لبنان و لبنانیها باشند.

وی افزود: لبنان امروز در معرض تجاوز قرار دارد و این تجاوزات در زمینه های مختلف از جمله نظامی،‌سیاسی و اقتصادی است و ثروتهای طبیعی این كشور از سوی رژیم صهیونیستی چپاول می شود؛ ما باید همزیستی مسالمت آمیز و همكاری با یكدیگر را سرلوحه اعمال خویش قرار دهیم.
https://taghribnews.com/vdciyyazyt1ayr2.cbct.html
مرجع : النشرة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی