تاریخ انتشار۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 167278

هشدار هیئت اسلامی- مسیحی نسبت به ایجاد مقابر دروغین یهودیان در اطراف مسجد الاقصی

هیئت اسلامی - مسیحی یاری قدس و مقدسات دینی، نسبت به ایجاد قبور دروغین یهودیان در جنوب مسجد الاقصی هشدار داد.
هشدار هیئت اسلامی- مسیحی نسبت به ایجاد مقابر دروغین یهودیان در اطراف مسجد الاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیئت اسلامی - مسیحی یاری قدس و مقدسات دینی، امروز سه شنبه در بیانیه ای، ضمن هشدار نسبت به ایجاد مقابر دروغین اسرائیلی در اطراف مسجد الاقصی تأکید کرد: این اقدام با هدف تسلط کامل بر اراضی این منطقه و بستن تنها راه منتهی به منازل واقع در منطقه می باشد.

دکتر حنا عیسی، دبیر کل این هیئت در این بیانیه تأکید کرد: ایجاد قبور دروغین راهی برای یهودی سازی قدس شریف است و رژیم صهیونیستی با انفجارهای متعدد در منطقه و ایجاد تونل، سعی دارد قبور دروغینی برای یهودیان ایجاد کرده و به این وسیله بهانه ای برای تبدیل قدس به پایتخت یهودیان داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایجاد قبور دروغین در جنوب مسجد الاقصی، اولین نوع از اینگونه اقدامات نیست بلکه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز قبور دروغینی در شهر قدیمی قدس و در شرق مسجد الاقصی ایجاد کرده بود و این بار نیز این کار در تکمیل طرح یهودی سازی مسجد الاقصی صورت گرفته است.

حنا عیسی ، با اشاره به این که هیئت اسلامی- مسیحی قدس اقدامات رژیم صهیونیستی و نابودی آثار باستانی قدس را محکوم می کند، تأکید کرد: قطعنامه های شورای امنیت در مورد تجاوزگری های اسرائیل کاملا روشن است، بنابراین تمام این حفاری ها در زیر مسجد الاقصی مجرمانه است و باید در مقابل این کار ایستاد و از میراث ارزشمند و اصیل این شهر محافظت کرد.
https://taghribnews.com/vdciyyazvt1aqr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی