تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : 295078
امام جمعه اهل سنت شهر تاتار علیا:

شکست داعش نتیجه همبستگی و انسجام امت اسلامی است

تنا - استان گلستان
امام جمعه اهل سنت شهر تاتار علیا، گفت: همبستگی و انسجام امت اسلامی سبب شد تا داعش این گروه خبیث با شکست مواجه شود.
شکست داعش نتیجه همبستگی و انسجام امت اسلامی است
«آخوند حاجی محمد جرجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: جریان تکفیری از زمان شروع به قدرت یابی در منطقه تاکنون جز کشتار، جنایت و فلاکت برای کشورهای اسلامی چیز دیگری نداشته است.

به گفته وی؛ ضربه زدن بر پیکره پاک دین مبین اسلام و رسول مکرم اسلام (ص) و خدشه دار کردن چهره آنان در برابر جهانیان هدفی بود که این گروه ضد دینی و تروریستی برای رسیدن به آن تلاش می کرد.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت نعمانی شهر تاتار علیا با اذعان بر اینکه طی 3 سال حدود 500 هزار انسان بی گناه و مظلوم توسط جنایتکاران داعشی کشته شدند، تصریح کرد: مردم مظلوم کشورهای عراق، سوریه و افغانستان متحمل سخت ترین جنایات جنگی این جریان شدند.

وی، افزود: شیعه، سنی و مسیحی برای این مزدوران از خدا بی خبر هیچ فرقی نداشت و اصلا با نام اسلام و مسلمین مشکل داشتند.

به گفته وی؛ این سرسپردگان خونخوار تحت تعلیم و حمایت مادی و معنوی مستکبران
زمانه و برخی از ایادی آنان در منطقه با انجام فجایع مختلف، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

آخوند جرجانی با اعلام اینکه هیچ انسان عاقلی قبول نمی کند که داعشیان خود را مسلمان بنامند، ابراز کرد: آنها بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند، انسان مسلمان و مومن هیچ گاه مرتکب این جنایات پلیدی که آنها شدند نمی شود.

وی، ادامه داد: دشمن با ایجاد این گروه تندرو می خواست جلو گسترش اسلام ناب در جهان را بگیرد و در این امر هم تاحدودی موفق شد.

به گفته وی؛ مسلمین و به ویژه علما و روحانیون در عصر حاضر وظیفه سنگینی در هدایت مردم به سمت اسلام راستین و پایبندی به آن دارند.

امام جمعه اهل سنت شهر تاتار علیا با تشکر و قدردانی از همه افراد و گروه هایی که در نابودی این غده سرطانی تلاش کردند، اظهار کرد: هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و شناخت دقیقی که ایشان از دشمن داشت در اضمحلال داعش از منطقه نقش موثری ایفا کرد.

وی، افزود: شهدای مدافع حرم و سرداران و سربازان جان بر کف جبهه مقاومت از جمله سردار سرلشکر سلیمانی نقش کلیدی در این پیروزی بزرگ داشتند.

به گفته وی؛ آنچه که بیشتر از همه چیز این نصرت را نصیب مسلمانان کرد اعتقاد و باور به نقش مهم وحدت و همبستگی اسلامی در پیروزی ها است که در هر حال رمز موفقیت امت اسلامی رسیدن به آن است.
 
 
https://taghribnews.com/vdciywarvt1a3u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی