تاریخ انتشار۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 268771

صدور حکم اعدام برای عاملان ترور مازن فقها

دادگاه نظامی غزه حکم نهایی سه متهم به ترور مازن فقها، فرمانده گردان های عزالدین قسام را صادر و آنها را به اعدام محکوم کرد.
صدور حکم اعدام برای عاملان ترور مازن فقها
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دادگاه نظامی نوار غزه امروز (یکشنبه) سه نفر از عاملان ترور مازن فقها، یکی از فرماندهان گردان های قسام وابسته به جنبش حماس را به اعدام محکوم کرد.
 
"ناصر سلیمان"، رئیس دادگاه نظامی غزه، امروز در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: دادگاه غزه دو نفر از عاملان ترور مازن فقها، به نام های "اشرف.ل" و "هشام.م.ع" را به اعدام با چوبه دار محکوم کرد.
 
وی افزود: اتهام متهم نخست، قتل عمد، خیانت و همکاری با گروه های متجاوز و اتهام دومین متهم، همکاری با گروه های متجاوز و دخالت در قتل عنوان شده است.
 
سلیمان خاطرنشان کرد: دادگاه نظامی غزه همچنین "عبدالله.أ.ن" سومین متهم این قتل را به اتهام همکاری با رژیم صهیونیستی و دادن اطلاعات اعضای حماس به این رژیم، به تیرباران محکوم کرد.
 
وزارت کشور فلسطین در غزه، هفته گذشته از جزئیات عملیات ترور مازن فقها و عاملان آن پرده برداشت و تأکید کرد که 45 دست نشانده رژیم صهیونیستی در جریان این عملیات گسترده دستگیر شده اند.
 
چهارم فروردین امسال، افراد مسلح ناشناس، مازن فقها، آزاده فلسطینی و یکی از فرماندهان گردان‌های قسام را در نزدیکی منزلش در منطقه تل‌الهوی در جنوب غربی شهر غزه، ترور کردند.
 
ترجمه و تنظیم خبر: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdciyvarzt1aqy2.cbct.html
مرجع : الجزیره
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی