تاریخ انتشار۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۵
کد مطلب : 180679
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی هدفشان ایجاد تفرقه در جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار هوشیاری همه جانبه مسلمانان در برابر توطئه های تفرقه افکنانه ای شد که توسط گروه های تندور از مذاهب مختلف اسلامی در کشورهای غربی سازماندهی و هدایت می شوند.
شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی هدفشان ایجاد تفرقه در جهان اسلام است
"حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی" نماینده ولی فقیه در استان کردستان در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج، اظهار داشت: شناخت شخصیت والای رسول الله(ص) و احکام شرعی برای بیشتر افراد به صورت کامل نبوده و بدون شک دشمنان اسلام نیز بر اساس بغض و کینه‌ای که از ترویج روزافزون آموزه‌های اسلامی و مکتب رسول‌الله(ص) دارند دست به اهانت و اقدامات هتاکانه می‌زنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: اهانت به ساحت مقدس رسول‌‌الله(ص) هیچ خدشه‌ای به جایگاه والای ایشان وارد نکرده و بار دیگر حقانیت رسول‌الله(ص) و دین مبین اسلام را برای جهانیان نمایان می‌کند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: غربی‌ها در مادیات و امیال حیوانی خویش غرق شده‌اند و بدون شک با آیین موسی(ع) و عیسی(ع) فرسنگ‌ها فاصله دارند.

وی خاطر نشان کرد: مسلمانان برای همه انبیای الهی احترام ویژه‌ای قائل هستند و اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس رسول الله(ص) را از دایره یهودیت و مسیحیت خارج می‌پندارند.

حجت الاسلام شاهرودی اظهار داشت: این اهانت‌ها و هتاکی‌ها در راستای تکمیل پروژه اسلام‌هراسی دشمنان اسلام بوده و شیعه‌های لندنی و سنی‌های آمریکایی نیز که با این موج‌های هتاکانه همراه شده‌اند بدون شک دشمن مسلمانان و مزدور هستند.

وی افزود: چندین سال است که در انگلستان و در خیابانی در شهر لندن شاهد حرکات رسانه‌ای منسجم و نظام‌مندی برای خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام بین مسلمانان هستیم و یک سری افراد به نمایندگی از اهل سنت و یک سری دیگر به نمایندگی از اهل تشیع به مبانی فقهی و مقدسات مذاهب اسلامی هتاکی می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: شیعه‌ لندنی و سنی‌ آمریکایی دشمن مسلمانانند و باید به این مهم توجه کرد که گروه‌های اهل سنتی که مورد حمایت آمریکا هستند و گروه‌های اهل تشیعی که مورد حمایت انگلیس هستند همگی مزدور دشمنان اسلام بوده و هدفی جز تفرقه را در جوامع اسلامی دنبال نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دشمنان همواره به فکر ایجاد توطئه و حیله در کشورهای اسلامی هستند و تفکر تکفیر را برای تضعیف مسلمانان به راه انداخته‌اند اما به فضل الهی این توطئه‌ها دامن‌گیر خودشان خواهد شد.
https://taghribnews.com/vdciyuaz3t1avq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی