تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 290578
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

​پیاده روی اربعین از مهم‏ترین عوامل تحقق وحدت مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه همایش بزرگ پیاده روی اربعین، یکی از مهم‏ترین عوامل تحقق وحدت مسلمانان است، گفت: پیاده ‏روی اربعین مانور اقتدار و عظمت مسلمانان در دنیا است.
​پیاده روی اربعین از مهم‏ترین عوامل تحقق وحدت مسلمانان است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این حماسه بزرگ و منسجم حاوی پیام‌های زیادی است و باید از آن درس‌های بزرگی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش عظیم که بر محور عشق به اباعبدالله الحسین شکل می گیرد و تبلور شور و شعور حسینی است، اتحاد امت اسلامی در جای‌جای دنیا را به نمایش می گذارد.

امام جمعه ارومیه گفت: اجتماع عظیم اربعین در کربلا عظمت، قدرت، عشق و علاقه مسلمانان و تقوای الهی را در جهان رواج می دهد که این امر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با گلایه از منتقدان مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: اجتماع عظیم که قدرت و اتحاد دین اسلام را نمایش می‌دهد ولی متأسفانه در این میان عده‌ای هستند که در فضای مجازی این مهم را مورد نقدهای نابه‌جا قرار می‌دهند که هیچ مفهومی نمی‌تواند داشته باشد.

وی بر برپایی موکب‌های حسینی ایران در مسیر پیاده روی اربعین تاکید و تصریح کرد: با وجودخدمات رسانی مردم و کشور عراق به زوار حیسنی اما متولیان امر برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین پیاده‌روی اربعین همت و ملزومات مورد نیاز را در این زمینه فراهم کنند.

قریشی در ادامه به اجر و پاداش خدمت به زائران حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: خادمی زائرین امام حسین (ع) یک توفیق بزرگ الهی است و باید خالصانه عمل کنیم.
https://taghribnews.com/vdciyuarvt1a3w2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی