>> راهپیمایی وفاداری به خون شهدا در یمن برگزار شد | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 260472

راهپیمایی 'وفاداری به خون شهدا' در یمن برگزار شد

راهپیمایی گسترده و باشکوه سالگرد روز شهید روز جمعه درباب الیمن تحت عنوان 'راهپیمایی وفاداری به خون شهدا' درصنعا پایتخت یمن برگزار شد.
راهپیمایی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این راهپیمایی مردم یمن با سردادن شعارهایی بر تداوم مقاومت در برابر تجاوزعربستان تاکید کردند.
دربیانیه پایانی این راهپیمایی 'حسین القاضی' رئیس موسسه شهدای یمن ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا در یک صف واحد برای مقابله با متجاوزان عربستانی ضرورت تکریم خانواده های شهدا را خاطر نشان ساخت و خواستارحمایت بیشتردولت از آنها شد.
 
این بیانیه جنایات آل سعود در یمن به ویژه جنایت اخیر روستای شراع در استان ارحب را محکوم و از سازمان های بین المللی و محلی خواست از ملت مظلوم یمن حمایت کرده و برای رفع محاصره ظالمانه از این کشور اقدام فوری کنند.
 درپایان این راهپیمایی 'نشوان الغولی' شاعر یمنی اشعار خود را درخصوص مقاومت قرائت و'علامه شمس الدین شرف الدین 'دبیرکل جمعیت علمای یمن نیز سخنرانی کرد.

عربستان همراه باچند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور به هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
 
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیر ساخت های این کشور نداشته است.
 
https://taghribnews.com/vdciyuarrt1aq52.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی