تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۱
کد مطلب : 266971
امیرعبداللهیان:

اعتصاب غذای اسرای فلسطینی نماد وحدت ملت فلسطین است

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تأکید کرد: اعتصاب غذای فلسطینیان در بند رژیم صهیونیستی نماد اتحاد و یکپارچگی جامعه فلسطین در برابر صهیونیست‌هاست.
اعتصاب غذای اسرای فلسطینی نماد وحدت ملت فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حسین امیرعبداللهیان" درخصوص اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، ضمن محکوم کردن نقض مکرر حقوق بشر در زندان‌های رژیم صهیونیستی، گفت: این حرکت اعتراضی جنبش همگانی و فراجناحی اسرای فلسطینی و نماد اتحاد و یکپارچگی جامعه فلسطین در برابر صهیونیست‌هاست.
 
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در ادامه به حکم ظالمانه دیوان عالی رژیم نامشروع صهیونیستی در خصوص تغذیه اجباری اسرای فلسطینی اشاره و بیان کرد: این اقدام بیانگر نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ور شدن انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی است.
 
وی افزود: با توجه به جایگاه متزلزل رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی، مقامات این رژیم بیم آن دارند که اعتراضات صورت گرفته منجر به محکومیت این رژیم در مجامع بین‌المللی شود. از این رو تلاش می‌کنند با توسل به انواع ابزارهای ضد حقوق بشری، اعتصاب غذای فلسطینیان در بند را در هم بشکنند.
 
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و مقاومت، بار دیگر اقدامات ستمگرانه رژیم صهیونیستی و نقض مکرر حقوق اولیه فلسطینیان را محکوم و خاطرنشان کرد: خواستار حمایت جامعه جهانی، آزادی‌خواهان جهان و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری از حقوق حقه مردم فلسطین و از جمله اعتصاب غذای فلسطینیان و آزادی آنان از زندان هستیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdciyqarzt1aq32.cbct.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی