تاریخ انتشار۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 169177
فضل الله:

غربیها به افراطی گری تكفیریها در منطقه نیاز دارند/ تقدیر از نقش علما در نهادینه كردن تقریب

تنا – بیروت
سید علی فضل الله از علمای برجسته لبنانی، وجود تروریستهای تكفیری را در راستای منافع غرب برشمرد و تاكید كرد: غربیها به افراطی گری تكفیریها در منطقه نیاز دارند.
غربیها به افراطی گری تكفیریها در منطقه نیاز دارند/ تقدیر از نقش علما در نهادینه كردن تقریب

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام و المسلمین "سید علی فضل الله" در دیدار با "شیخ عبدالناصر جبری" رئیس جنبش الامه لبنان پیرامون تحولات منطقه و خطرات تكفیریها برای جهان اسلام بحث و تبادل نظر كرد.

وی تاكید كرد: كشورهای غربی همچنان از پدیده افراطی گری در منطقه برای پیشبرد اهداف خویش استفاده می كنند و به ادامه اقدامات آنها در منطقه نیاز دارند تا توان كشورهای عربی و اسلامی را صرف آن كنند.

سید علی فضل الله با تقدیر از نقش علما در تقریب بین مذاهب و دیدگاههای جریانهای سیاسی، گفت: علی رغم تمام تلاشهای بین المللی برای مقابله با افراط گرایان در منطقه،  نقشه برانگیختن فتنه مذهبی و سیاسی در جامعه اسلامی همچنان پابرجاست.

وی افزود: بسیاری از حكومتهای غربی برای ایجاد تخریب بیشتر در كشورهای عربی و اسلامی تلاش می كنند و در این راه جریانهای تكفیری با اقدامات خشونت آمیز، قتل و تخریب ، اهداف آنان را محقق می سازند.

شیخ عبدالناصر جبری نیز در این دیدار  بر لزوم بهره گیری از همه امكانات جهان اسلام برای یكپارچگی صفوف مسلمانان شیعه و سنی خصوصا در شرایط فعلی كه منطقه با آن دست به گریبان است، تاكید كرد.

 

https://taghribnews.com/vdciy3azyt1aqz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی