تاریخ انتشار۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 259870

لیبرمن خواهان اخراج تمامی شهروندان عرب از اسرائیل

"آویگدور لیبرمن" وزیر امور نظامی رژیم صهیونیستی، خواهان اخراج تمامی شهروندان عرب فلسطینی به اراضی تحت کنترل تشکیلات خودگردان فلسطینی شده است.
لیبرمن خواهان اخراج تمامی شهروندان عرب از اسرائیل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، لیبرمن این مطلب را در گفت‌وگو با کانال خبری 2  اسرائیل و در آستانۀ سفر  بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به واشنگتن و دیدار وی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید امریکا، بیان کرد.

لیبرمن همچنین در پاسخ به سؤالی دربارۀ راه‌حل دو کشور و برنامه‌های سیاسی خود گفت: من خواهان جدا کردن  تمامی فلسطینیانی هستم که قبل از سال 1967 میلادی در اینجا زندگی  می‌کنند.

لبیرمن همچنین از ساخت 5 هزار و 500 واحد مسکونی جدید دیگر در اراضی اشغالی که حدود 65 درصد از آن‌ها در  فهرست ساخت‌ و سازهای فوری قرار داده‌شده‌اند، ابراز خرسندی کرد.

نتانیاهو قرار است، روز چهارشنبه در دیدار خود با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، دربارۀ  تصرف بیشتر اراضی فلسطینیان در کرانۀ باختری گفت‌وگو کند.

 سفر نتانیاهو به  واشنگتن در حالی است که  ترامپ برای نخستین بار از هنگام روی کار آمدنش از شهرک‌سازی‌های اسرائیل در اراضی فلسطین انتقاد کرد.

ترامپ در مصاحبه با یک روزنامۀ اسرائیلی گفت: معتقد نیست، ادامه شهرک‌سازی در اراضی فلسطین می‌تواند به صلح کمک کند.

اظهارات محتاطانه ترامپ در پی اعتراضات گسترده جهانی به ساخت ‌و سازهای غیرقانونی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطنیان بیان شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdciy3arut1awv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی