>> پاکسازی سه منطقه در استان الانبار عراق | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 187357

پاکسازی سه منطقه در استان الانبار عراق

فرمانده عملیات ارتش عراق در استان الانبار: نیروهای عراقی سه منطقه در شمال شهر الرمادی را از وجود عناصر گروهک تروریستی داعش پاکسازی کرده اند.
پاکسازی سه منطقه در استان الانبار عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سرلشکرستاد قاسم محمدی گفت: نیروهای عراقی عملیات بزرگی را با همکاری ارتش، پلیس محلی، پلیس فدرال، نیروهای عشایر و سایر بخش های امنیتی با هدف پاکسازی و آزادسازی مناطق "البوجلیب" و "طوی" در شمال شهر الرمادی آغاز کرده اند.

این فرمانده عراقی افزود: نیروهای مسلح پس از به هلاکت رساندن 37 عنصر گروهک داعش و منهدم کردن 5 خودروی نظامی مجهز به سلاح سنگین آنان، توانستند این مناطق را آزاد کنند.

سرلشکر محمدی تأکیدکرد: نیروهای عراقی همچنین منطقه "زنکوره" واقع در شمال الرمادی مرکز استان الانبار را نیز آزاد و از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای امنیتی پس از آزاد سازی این مناطق، در آنها مستقر شده و برای جلوگیری از حملات احتمالی تروریستها استحکامات دفاعی را تقویت کرده اند.

گروه تروریستی داعش که همچنان بخش هایی از خاک عراق و سوریه را در اشغال خود دارد در ماههای اخیر بسیاری از مناطق تحت اشغال خود در استانهای دیالی، نینوا و صلاح الدین عراق را از دست داده است.

ارتش، نیروهای مردمی و نیروهای پیشمرگه کرد و افراد برخی عشایر عملیات گسترده ای را برای بازپس گیری این مناطق از این گروهک تروریستی آغاز کرده اند که آخرین دستاورد ارتش و نیروهای مردمی در روزهای اخیر، پاکسازی شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین بود.
 
 
https://taghribnews.com/vdciwyazyt1avp2.cbct.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی