تاریخ انتشار۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 207958
آیت الله اراکی در جمع نمازگزاران جامعه الصادق اسلام آباد:

حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای همه زنان است

تنا-اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: اگر جامعه اسلامی به مانند یک روح واحد باشد نمی شود این جامعه را متفرق و تقسیم کرد.
حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای همه زنان است
 به گزارش خبرنگار تقریب از اسلام آباد، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی  ظهر روز جمعه طی سخنانی درجمع نمازگزاران جمعه مرکز فرهنگی جامعه الصادق اسلام آباد، با اشاره آیه مباهله «فَمَنْ حَآجَّكَ فِيهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءكُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءكُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَكُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةُ اللّهِ عَلَى الْكَاذِبِينَ» اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی برای همه زنان است.
 
وی با اشاره به بیت در اسلام اظهار داشت: یک بیت ویژه وجود دارد که از آن رسوالله است و در آن بیت فاطمه(س)، حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین (ع) رشد کردند.
 
آیت الله اراکی اظهار داشت: این خانه خانه امید همه مسلمین است چون افرادی که در این خانه زندگی می کردند الگو و سمبل همه مسلمین هستند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب در ادامه با اشاره به اینکه اتحاد به این معنی است که مسلمانان همانند یک روح واحد باشند، اظهار داشت: اگر جامعه اسلامی به مانند یک روح واحد باشد نمی شود این جامعه را متفرق و  تقسیم کرد.
 
آیت الله اراکی افزود: اگر جامعه اسلامی متحد و یکدل باشد به قدرتمند ترین جامعه در جهان تبدیل خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه امام زمان(عج) برای برپایی جامعه متحد و جامعه عدل خواهد آمد، اظهار داشت: امام زمان بنیانگذار جامعه جهانی که مبنای آن عدل است خواهد بود و اگر جامعه اسلامی متفرق و پراکنده باشد قطعا امام زمان ظهور نخواهد کرد.
 
https://taghribnews.com/vdciwyarvt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی