تاریخ انتشار۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : 206058
ديدار مسئولان مركز پزشكي حج با نماينده ولي فقيه؛

لزوم توجه به ديپلماسي حج و آموزش عوامل مركز پزشكي و زائران

سرپرست حجاج ايراني در ديدار با مسئولان مركز پزشكي حج از برگزاري كنگره پزشكي حج با دعوت از پزشكان و كارشناسان كشورهاي مختلف درجمهوري اسلامي ايران استقبال كرد و از حاضران خواست تدوين چشم انداز حج را دربخش هاي مختلف پزشكي در اولويت قرار دهند.
لزوم توجه به ديپلماسي حج و آموزش عوامل مركز پزشكي و زائران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اميرالحاج ايران كه در ديدار با مسئولان مركز پزشكي حج سخن مي گفت از برگزاري كنگره پزشكي حج با دعوت از پزشكان و كارشناسان كشورهاي مختلف درجمهوري اسلامي ايران استقبال كرد و از حاضران خواست تدوين چشم انداز حج دربخش هاي مختلف پزشكي را دراولويت قرار دهند.

وي افزود اسلام به ما آموخته است كه در يك مرحله متوقف نشويم و ضمن حركت به جلو با كار جدي تر و بهتر خود را به مرحله كمال نزديك كنيم.
 
نماينده ولي فقيه درامور حج وزيارت در ادامه سخنان خود لزوم توجه به ديپلماسي حج را يادآور شد و با اشاره به اهميت توجه به مسئله نيروي انساني، شايسته سالاري و فراهم كردن شرايط براي حضور و بهره برداري پزشكان متدين از فضاي معنوي حج افزود: نيروهاي همه بخش ها بايد متناسب با كارها و مسئوليت هاي شان انتخاب شوند .
 
حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر مسئله آموزش نيروهاي تحت پوشش مركز پزشكي و زائران اعزامي به سفر حج را مهم خواند و بر توسعه برنامه هاي آموزشي زائران پيش از آغاز اين سفر تاكيدكرد. وي گفت بحث آموزش كار جدي را مي طلبد و درپيشگيري از بيماري ها تاثير بسزايي دارد.
 
سرپرست حجاج ايراني نحوه تعامل با بيمار را درسير درمان وي موثر دانست و افزود دركنار رفتار عاطفي با بيمار بايد زائران را به شيوه مناسب تجويز دارو عادت دهيم .
 
نماينده ولي فقيه به حاضران توصيه كرد نسبت به تهيه داروهايي كه امكان تهيه آن درعربستان وجود دارد اقدام كنند و ضمن تعامل با طرف سعودي براي تجهيز بيمارستان ها و مراكز درماني مركز پزشكي از امكاناتي كه مي تواند عربستان ارائه دهد استفاده نمايند.
https://taghribnews.com/vdciwqarvt1auu2.cbct.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی حج
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی