تاریخ انتشار۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 203051
//اخبار سوریه//

کشته شدن بیش از ۷۰ تروریست تکفیری درحومه لاذقیه

منابع سوری از کشته شدن بیش از ۷۰ تروریست تکفیری در حومه شمالی لاذقیه و انهدام چندین مخفیگاه تروریست‌های جیش الفتح در حومه حماه و ادلب خبر دادند.
کشته شدن بیش از ۷۰ تروریست تکفیری درحومه لاذقیه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) از موفقیت جنگنده‌های ارتش در انهدام چندین مخفیگاه تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی مرتبط با ترکیه درحومه شمال شرقی لاذقیه خبرداد.
 
به گفته یک منبع نظامی سوری، جنگنده‌های ارتش، مخفیگاه‌ها و تجمعات تروریست‌های جبهه النصره را در روستاهای الملوحه در شمال تل النبی یونس، کتف الحریق،جب الاحمر، السمکونه و المرکشلیه در شمال شرقی لاذقیه در هم کوبیدند.
 
این منبع افزود بیش از 70 تروریست در این حملات کشته و 40 نفر دیگر زخمی شدند.یکی از تروریست‌هایی که در این حملات به هلاکت رسید،تروریست سعودی‌الاصل ملقب به نعیم عضو جبهه النصره بود.
 
آتش بس در زبدانی پس از محاصره عناصر مسلح
 
منابع خبری تاکید کردند که این آتش بس از یک سو بین نیروهای ارتش و مقاومت با گروه‌های مسلح مستقر در زبدانی در ریف دمشق و فوعه و کفریا در حومه ادلب است.
 
هدف از این آتش بس بررسی بقیه مسائل باقیمانده از آتش بس قبلی است که از صبح امروز (پنجشبنه) آغاز می شود و 48 ساعت طول خواهد کشید.
 
 
 
 
https://taghribnews.com/vdciwparzt1auu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی