تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 213555

تاکید جبهه العمل الاسلامی لبنان بر همبستگی با مقاومت فلسطین/انتقاد از رابطه امارات و اسرائیل

جبهه العمل الاسلامی لبنان همبستگی گسترده و کمک رسانی به مردم مقاوم و پایدار فلسطین را برای استمرار انقلاب و انتفاضه سوم تا تحقق خواسته‌های قانونی و شرعی، آزادی اراضی اشغالی و بازگشت حقوق غصب شده فلسطینیان به صاحبانشان را خواستار شد.
تاکید جبهه العمل الاسلامی لبنان بر همبستگی با مقاومت فلسطین/انتقاد از رابطه امارات و اسرائیل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جبهه العمل الاسلامی در بیانیه ای با تاکید بر حمایت از فلسطین خاطر نشان کرد که برقراری رابطه دیپلماتیک میان امارات و اسرائیل خنجری بر قلب انقلاب سوم فلسطین است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: روند مذاکره با دشمن صهیونیستیِ غاصب، شکست و درماندگی این مذاکرات را در اعطای حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی اثبات کرد.
 
این بیانیه می افزاید: حمایت از انتفاضه جدید، توقف تمامی مذاکرات و عقب نشینی‌ها، ایستادگی در کنار مجاهدان، حامیان مقاومت‌، مرزبانان و قهرمانانی که با شجاعت کم نظیر و شهامتی ستودنی در برابر سربازان وحشی رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کردند، کمترین وظیفه امروز جهانیان است.
 
العمل الاسلامی همچنین با اشاره به تصمیم امارات متحده در برقراری رابطه دیپلماسی با رژیم اشغالگر قدس خاطر نشان کرد: این اقدام، خنجری بر قلب انتفاضه، مردم فلسطین و حقوق ضایع شده ملت عربی است. درحالیکه حمایت و یاری مردم فلسطین در آوردگاه جنگ و ایستادگی در کنار آنان با همه امکانات سیاسی، رسانه‌ای، انسانی و نظامی وظیفه همگانی است اما دولت امارات به برقراری رابطه با رژیم صفّاک اسرائیل روی آورده است.
 
https://taghribnews.com/vdciwparwt1azw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی