تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 189751
امام جمعه نجف:

مردم یمن در برابر ظلم پیروز شده اند

خطیب جمعه نجف اشرف تاكید كرد: دستیابی به پیروزی با صبر و فداکار، پایبندی به مبانی شهادت و محکوم به شکست بودن ظلم از درس های تجاوز عربستان به یمن است كه مردم یمن آن را محقق كردند.
مردم یمن در برابر ظلم پیروز شده اند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، خاطرنشان كرد: مردم یمن با مقاومت و انسجام توانستند در برابر ظلم و تجاوز عربستان پیروز شوند.
 
وی به توقف عملیات نظامی عربستان علیه یمن اشاره کرد و اظهارداشت: عربستان پس از سه هفته جنگ علیه یمن و انجام 2 هزار پرواز و بمباران مناطق مختلف که به کشته شدن هزاران شهروند انجامید، با شکست مواجه شد.
 
خطیب جمعه نجف با تأکید بر اینکه هیچگاه شاهد حمله نظامی کشورهای عربی علیه داعش یا رژیم صهیونیستی نبودیم، گفت: عربستان و کشورهای همپیمان آن در جنگ علیه مردم یمن اعلام ورشکستگی کردند. آل سعود باید سیاست های خود را در منطقه تغییر دهد.
 
حجت الاسلام قبانچی، این پیروزی را به ملت یمن تبریک گفت و از مردم این کشور خواست وحدت خود را حفظ و نظام سیاسی خود را بر پایه اتحاد تحکیم کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی نیروهای بسیج مردمی برای مشارکت در عملیات آزادسازی الانبار خبر داد و گفت: بسیج مردمی آمادگی کاملی برای این عملیات دارد به شرط اینکه ساکنان الانبار نیز در این عملیات شرکت کنند و مواضع ائتلاف بین المللی نیز به صراحت اعلام شود.
  
 
 
https://taghribnews.com/vdciw3azzt1avy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی