تاریخ انتشار۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : 209352
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

مقاومت فلسطین با سلاح سرد، صهیونیست ها را سردرگم کرده است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: تحولات اخیر فلسطین نشان داد که نوجوانان و جوانان فلسطینی در میادین جنگی چقدر خوب می‌درخشند و مقاومت امروز فلسطین با سلاح سرد، صهیونیست ها را سردرگم کرده است.
مقاومت فلسطین با سلاح سرد، صهیونیست ها را سردرگم کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع)، در شهر بعلبک لبنان گفت:حزب‌الله همواره خواهان ثبات و آرامش لبنان است و برای خاموش کردن آتش فتنه مذهبی و قومی که بارها جرقه آن زده شده، فتنه ها را در نطفه خفه کرده است.
 
 وی افزود: استکبار جهانی و برخی کشورهای منطقه با همه امکانات خود از تکفیری‌ها برای نابود کردن مقاومت اسلامی حمایت و تصور می‌کنند که با کمک تکفیری‌ها می‌توانند مقاومت را نابود کنند ولی واقعیت این است که مقاومت همچون سدی محکم در برابر تکفیری‌ها ایستاده است.
 
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: ما با فداکاری نیروهای مقاومت توانستیم مانع سیطره تکفیری‌ها بر مناطق مرزی لبنان و سوریه شویم و می‌توان گفت که هیچ گروهی به‌جز مقاومت نتوانسته این‌همه دستاورد و پیروزی به دست بیاورد.
 
وی افزود: مقاومت فلسطین امروز با سلاح سرد، اسراییلی‌ها را سردرگم کرده است. برخی تصور می‌کردند که فلسطینی‌هایی که پس از توافقنامه‌های اسلو و کمپ دیوید به دنیا خواهند آمد، هیچ حس وفاداری به فلسطین نخواهند داشت ولی تحولات اخیر فلسطین نشان داد که نوجوانان و جوانان فلسطینی در میادین جنگی چقدر خوب می‌درخشند.
 
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: اگر مقاومت نبود سوریه نمی‌توانست 5 سال در برابر توطئه دشمنان بایستد و پایداری کند و دشمنانش را شکست دهد و به زانو دربیاورد. مردم عراق نیز با حضور در میدان جنگ توانسته‌اند بیش از یک‌سوم از مناطق تحت تصرف تکفیری‌ها را آزاد کنند و بازپس بگیرند ولی قدرت‌های استکباری کمکی به ملت عراق نکرده‌اند.
 
https://taghribnews.com/vdciw3arrt1aup2.cbct.html
مرجع : خبرگزاری تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی