تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : 167881
تجمع العلماء المسلمین لبنان:

داعش عامل رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت است

تنا – بیروت
تجمع العلماء المسلمین لبنان در بیانیه ای ضمن محكوم كردن اقدامات تروریستی داعش،‌ تاكید كرد: این جریان هیچ ارتباطی به دین اسلام ندارد و ساخته و پرداخته دستگاههای جاسوسی رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی است.
داعش عامل رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به مقاومت است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این بیانیه آمده است: منطقه خاورمیانه و خصوصا لبنان شرایط استثنایی را پشت سر می گذارد كه ناشی از اقدامات گروههای تكفیری خصوصا داعش است كه سرزمینهای بسیاری از عراق و سوریه را به اشغال خود درآورده و جنایتهای بسیاری را مرتكب شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آنچه باعث نگرانی بیشتر می باشد این است كه این غده سرطانی تلاش دارد به سرزمینهای بیشتری از جمله لبنان دست یابد كه انسجام ملی برای مقابله با انتشار خطر تكفیری در این كشور را می طلبد لذا تجمع العلماء المسلمین می‌خواهد، برای مقابله با این خطر موارد ذیل مد نظر قرار گيرد:

أولاً:این جریان هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد و تنها باعث اسائه دین اسلام و مسلمانان می شود؛ داعش ساخته و پرداخته دستگاههای جاسوسی رژیم صهیونیستی است كه هدف آن ضربه زدن به مقاومت و منحرف كردن اذهان عمومی از آن است.

ثانیا: به برادران مسیحی خود در لبنان تاكید می كنیم كه شما جزئی اساسی از این وطن و در توسعه و فرهنگ آن سهیم هستید لذا در مقابله با جریان تكفیری با هم خواهیم بود.
ثالثا: اقدام برخی ها برای به آتش كشیدن پرچم داعش علی رغم مخالفت ما با آتش زدن هر گونه پرچمی كه نام خداوند بر آن نقش بسته است بدان معنا نیست كه این افراد قصد توهین به اسم خداوند یا رسول الله(ص) را داشته اند؛ خدای ما واحد است و هیچ عقل سلیمی نمی تواند نیت آنها را توهین توصيف كند؛ از سوی دیگر نیازی به پیگیری آنها و برانگیختن فتنه مذهبی نیست.

رابعا: از برادران فلسطینی می خواهیم نسبت به افتادن در فتنه داخلی كه موفقیت اخیر را زیر سوال می برد، بر حذر باشند و چارچوب های مقاومت برای مقابله با تجاوز دائم دشمن صهیونیست را یكپارچه سازند و به دولتهایی كه در ارتباط با رژیم صهیونیستی و مخالف مقاومت هستند، اعتماد نكنند.


https://taghribnews.com/vdcivyazzt1aqv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی