تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 277087
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی تاکید کردند

​تحریم ها بی تاثیر هستند/ مسلمانان نسبت به پایمال شدن حقوق فلسطینیان واکنش نشان دهند

تنا - استان آذربايجان غربي
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کردند تحریم های آمریکای جنایتکار هیچ تاثیری در زندگی ملت ایران ندارند و مسلمانان باید با هوشیاری کامل در برابر فتنه ها ایستادگی کنند.
​تحریم ها بی تاثیر هستند/ مسلمانان نسبت به پایمال شدن حقوق فلسطینیان واکنش نشان دهند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: تحریم های که علیه ایران وضع کردند به حساب خود می‌خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند؛ ما معتقد هستیم که با مقاومت و ایمان مردم مسلمان ایران این تحریم ها بی اثر خواهد شد.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون مردم جمهوری اسلامی ایران زیر بار ظلم نرفته اند و فشار و زور را تحمل نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان نظام ما دائما دشمنی خود را در قالب های مختلف از جمله تحریم ها بروز می دهند که ما می دانیم هر چه دشمنی آنها زیادتر شود ضعف آنان آشکارتر است.

وحدت سد محکمی در مقابل توطئه دشمنان است

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: وحدت می تواند مسلمانان را در برابر توطئه های دشمنان حفظ کند و سد محکمی در مقابل آنها شود.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: پیامبر اسلام مسلمانان را به پرهیز از هر گونه اختلاف توصیه می کرد چرا که اختلاف را عامل تضعیف مسلمانان می دانست.

وی با بیان اینکه امروز فهم و ادراک جوانان نسبت به اسلام و آینده اسلام بیشتر از گذشته است، افزود: امروزه جوانان به خوبی می دانند که فتنه بی دینی و تفکر غلط تکفیری ها در جامعه اسلامی به صورت ویژه مسلمانان را مورد هجمه قرار داده اند و با حمایت استکبار آنها را تهدید می کنند.

ملت ایران به دشمنی ها و تحریم های آمریکا عادت کرده اند

 امام جمعه اهل سنت نقده با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: ملت ایران از اول انقلاب تا کنون به دشمنی ها و تحریم های آمریکا و بلوکه کردن اموال ایران عادت کرده اند.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: جنگ هایی که نظام استکباری علیه ایران به راه انداخته و قتل عام هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده است همه در راستای پشتیبانی از صهیونیسم بوده است.

وی با بیان اینکه تحریم ها هیچ اثری در زندگی مردم ایران و روند پیشرفت های علمی مردم ایران ندارد. افزود: نظام استکباری و در راس آن آمریکای جنایتکار چشم دیدن پیشرفت های علمی، نظامی، تکنیکی و فناوری را ندارند و دشمنی آنها با اسلام و مسلمانان است.

سازمان های مدعی حقوق بشر در خصوص فلسطین سکوت اختیار کرده اند

امام جمعه اشنویه با محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب در فلسطین اشغالی، گفت: سازمان های مدعی حقوق بشر در کمال وقاحت در خصوص فلسطین سکوت اختیار کرده اند.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس چند روز است درب های بیت المقدس شریف را بر روی مسلمانان بسته است و محافل بین المللی سکوت اختیار کرده اند.

وی افزود: امروز مسئله بیت المقدس متعلق به جهان اسلام است و تمام مسلمانان در اقصا نقاط جهان باید نسبت به پایمال شدن حقوق فلسطینیان واکنش جدی نشان دهند.

علمای اسلام وظیفه روشنگری دارند

امام جمعه موقت مهاباد گفت: علمای اسلام که وارثان پیامبر اکرم(ص) هستند در شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگری وظیفه دارند که روشنگری کنند و جوانان را به جهاد علمی و دینی دعوت کنند.

ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: باید اصول تربیت اسلامی در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد تصریح کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد موجب متلاشی شدن منافقین و از بین رفتن آن‌ها شد که یکی جلوه‌های افتخار آفرین دفاع مقدس است.
 
https://taghribnews.com/vdcivyaryt1ayu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی