تاریخ انتشار۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : 225282

تشییع پیکر آیت الله مولانا بروجردی در بروجرد

پیکر پاک آیت الله مولانا بروجردی، از علما و محققان لرستان، در بروجرد تشییع شد.
تشییع پیکر آیت الله مولانا بروجردی در بروجرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، پیکر مطهر محقق و نویسنده لرستانی، آیت الله مولانا بروجردی، امروز(شنبه) در فضایی آکنده از غم و اندوه بر روی دستان مردم مومن و قدرشناس بروجرد، از مقابل حوزه علمیه امام صادق(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
 
این عالم گرانقدر پس از تحمل یک‌دوره بیماری، شب 28 اسفند در سن 88‌ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به‌دیار باقی شتافت.
 
آیت الله غلامرضا مولانا بروجردی از محققان، مفسران و نویسندگان فعال در حوزه علوم قرآنی و دینی در سال 1306 شمسی در خانواده ای اهل علم و فضیلت در شهر بروجرد متولد شد.
 
وی صاحب آثار و تالیفات زیادی از جمله "الخاتم لوصی الخاتم" به زبان عربی، درس هایی از توحید، حلیه الابرار، تحقیق و تخریج کتاب شریف عبقات الانوار میر حامد حسین هندی کنهوی، تحقیق کتاب حاشیه کفایه الاصول آیت الله بروجردی، تحقیق کتاب محاضرات فی الدین و التاریخ و الادب نوشته سیدجواد آل علی شاهرودی است.
 
این عالم ربانی از شاگردان آیت‌الله نجفی بود که سال‌های عمر بابرکت خود را در راه تهذیب نفس و نشر علوم اسلامی گذرانده بود و بیش از 50 اثر مکتوب ارزشمند در موضوعات مختلف را از خود بر جای گذاشته است.
 
مراسم ترحیم این عالم ربانی از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه، عصر امروز (شنبه) ساعت 15 در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.
 
https://taghribnews.com/vdcivwarrt1arr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی