تاریخ انتشار۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 248881
//دو خبر از فلسطین//

تاکید حماس بر روابط حسنه با مصر/ جنایت جدید شهرک نشینان صهیونیست

سخنگوی حماس گفت: ما به بهبود و تقویت روابط حماس و قاهره در راستای تامین منافع فلسطین تمایل داریم و بر این باوریم که مصر باید جایگاه تاریخی خود در برابر مساله فلسطین را حفظ کند.
تاکید حماس بر روابط حسنه با مصر/ جنایت جدید شهرک نشینان صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سامی ابوزهری سخنگوی رسمی جنبش حماس اعلام کرد: به تازگی تماس های جدیدی میان مسئولان حماس و مصر صورت گرفته که نشان دهنده روابط خوب میان حماس و مصر است و اینکه ما به بهبود و تقویت این روابط در راستای تامین منافع فلسطین تمایل داریم و بر این باوریم که مصر باید جایگاه تاریخی خود در برابر مساله فلسطین را حفظ کند.
 
ابوزهری ادامه داد: ما دوست داریم روابط خوبی با قاهره داشته باشیم و این را بارها در رسانه ها و دیدارهای سیاسی و تماس های فیمابین اعلام کره ایم و به تازگی نیز حماس پیشنهاد داده که گروهی از جانب ما به مصر اعزام شوند تا زمینه و هماهنگی برای دیدارهای آینده فراهم شود.
 
شهرک نشین صهیونیست سه فلسطینی را در قلقلیه با خودرو زیر گرفت
 
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک شهرک نشین صهیونیست سه فلسطینی از جمله یک کودک را در ورودی شهر 'قلقلیه' با خودرو زیر گرفت.
 
به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک مرد و زن فلسطینی به همراه فرزند خود توسط یک شهرک نشین صهیونیست در ورودی شرقی شهر 'قلقلیه' شمال شرق قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته و زخمی شدند.
براساس این گزارش، زخمی ها به بیمارستان 'درویش نزال' این منطقه منتقل شده اند.
 
فلسطینیان ساکن در سرزمین های اشغالی و کرانه غربی همواره از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست مورد تعرض قرار می گیرند و اشغالگران به بهانه های مختلف و واهی جوانان فلسطینی را بازداشت و یا به سمت آنان تیراندازی می کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcivvarzt1a5v2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی