تاریخ انتشار۶ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 242986

ابراز نگرانی مجدد یونیسف از وضعیت کودکان در حلب

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(یونیسف) با ابراز نگرانی مجدد نسبت به وضعیت انسانی در حلب اعلام کرد: بیش از 100 هزار کودک همچنان در مناطق شرقی حلب گرفتار شده اند.
ابراز نگرانی مجدد یونیسف از وضعیت کودکان در حلب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، "آنتونی لیک"، مدیر اجرایی یونیسف در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:  بیش از 100 هزار کودک از ابتدای ژوئیه در مناطق شرقی شهر حلب گرفتار هستند و بیش از 35 هزار نفر نیز از مناطق غربی مهاجرت کرده اند.
 
وی افزود: همه کودکان حلب و نیز همه کسانی که از جنگ متضرر شده اند نیازمند توقف موقت جنگ در حلب هستند و وقتی مساله حمایت و نجات جان کودکان مطرح می شود، هر ثانیه و دقیقه اهمیت خاصی پیدا می کند.
 
این مسئول سازمان ملل همچنین بر آمادگی یونیسف برای فراهم کردن حمایت انسانی فوری و تهیه دارو و کمک های غذایی برای غیرنظامیان تاکید کرد.
 
وی افزود: نباید کودکان حلب در ترس دائم از حملاتی که این شهر را یکی از خطرناک‌ترین شهرهای جهان قرار داده است باشند و امیدواریم راهی برای نجات جان کودکان در این منطقه پیدا شود.
 
شهر حلب در دو هفته گذشته بار دیگر شاهد عملیات سنگین نیروهای سوری علیه تروریست های موجود در غرب این شهر است.
 
گروههای تروریستی با تشکیل یک اتاق مشترک عملیاتی در صدد شکستن محاصره شهر حلب و مناطق شرقی آن هستند.
 
تاکنون در این عملیات ها شمار زیادی از غیرنظامیان در حملات هوایی و موشکی و خمپاره ای کشته و زخمی شده اند و شمار زیادی نیز با خروج از مناطق درگیری ها آواره شده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcivrarqt1a532.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی