تاریخ انتشار۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۲
کد مطلب : 164983

شمار شهدای غزه به ۱۲۶۰ تن رسید/رژیم صهیونیستی بدون امنیت فلسطینیان روی آرامش نخواهد دید

تعداد شهدای جنگ غزه از ابتدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، به بیش از ۱۲۶۰ تن افزایش یافت.
شمار شهدای غزه به ۱۲۶۰ تن رسید/رژیم صهیونیستی بدون امنیت فلسطینیان روی آرامش نخواهد دید
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "اشرف القدره" سخنگوی خدمات امداد رسانی غزه گفت: از نیمه شب گذشته تاکنون در حملات پی در پی اسرائیل بیش از ۱۰۰ فلسطینی کشته شده اند.

از دیشب تا صبح امروز گلوله‌باران نوار غزه تشدید شده و ارتش اسرائیل چندین حمله را به شهر غزه از جمله محل رادیو و تلویزیون حماس در غزه صورت داده است.

شبکه تلویزیونی الاقصی به نقل از وزارت بهداشت فلسطینی گزارش داد: بر اثر حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مدرسه ای وابسته به سازمان آنروا در اردوگاهی در جبالیا ۲۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و ۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بویژه خانه اسماعیل هنیه، رهبر حماس را در اردوگاه شاتی در شمال غربی غزه بمباران کرد جایی که در حمله روز دوشنبه ۹ کودک و ۲ بزرگسال کشته شده بودند.

یونیسف : ۱۶۶ کودک زیر ۱۲ سال در حملات اسرائیل به غزه کشته شده اند
یونیسف اعلام کرد از ابتدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه ۱۶۶ کودک زیر ۱۲ سال در این حملات کشته شده اند .

همچنین شماری از صهیونیست های افراطی درتل آویو کشتار اخیر کودکان فلسطینی در نوار غزه را جشن گرفتند. 

تصاویر منتشر شده در پایگاه های اجتماعی نشان می دهد حدود ۲۰۰ اسرائیلی افراطی، شعرهایی را درباره قتل کودکان در نوار غزه می خواندند. این صهیونیستهای افراطی می گویند: فردا تحصیلی در نوار غزه وجود نخواهد داشت، زیرا کودکی در غزه باقی نمانده است.

رژیم صهیونیستی بدون امنیت فلسطینیان روی آرامش نخواهد دید
"محمد الضیف" فرمانده گردان های شهید عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امنیت رژیم صهیونیستی را در گروی امنیت فلسطینیان دانست و گفت: آتش بس جز با پایان دادن به محاصره مردم غزه و توقف حملات رژیم صهیونیستی محقق نخواهد شد.

وی روز سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: مادام که ملت فلسطین از امنیت برخوردار نشود، رژیم اشغالگر قدس روی امنیت را نخواهد دید.

الضیف با تاکید بر آمادگی نیروهای مقاومت و ملت مبارز فلسطین برای مقابله با تحولات میدانی در غزه، پیروزی را امری حقیقی و دست یافتنی دانست.

فرمانده گردان های شهید عزالدین القسام همچنین خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس برای فرار از رویارویی نظامی، به کشتار زنان و کودکان متوسل شده است.

وی افزود: آنچه را که رژیم صهیونیستی نتوانسته در حمله هوایی و توپخانه ای به دست آورد، قطعا در جنگ زمینی نیز قادر به دستیابی آن نخواهد بود.

الضیف همچنین بر یکپارچکی نیروهای مقاومت فلسطینی در نبرد با رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
https://taghribnews.com/vdciv5azpt1aq32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی