تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 291405
رئیس شورای علمای مالزی در کنفرانس علمای مقاومت:

باید حقوق مردم فلسطین را در مجامع حقوقی بین المللی دنبال کنیم

رئیس شورای علمای مالزی خاطر نشان کرد، ما باید حقوق مردم فلسطین را در مجامع حقوقی بین المللی دنبال کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنیم و ناگفته پیدا است که این اهتمام در صورت همدلی، وحدت و همراهی تمام علمای اسلام به نتایج بهتر، فراگیرتر و سریع تر منتهی خواهد شد.
باید حقوق مردم فلسطین را در مجامع حقوقی بین المللی دنبال کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ عبدالغنی شمس الدین رئیس شورای علمای مالزی در سخنان خود در اجلاس بین المللی علمای مقاومت در بیروت گفت: حضور ما در این اجلاس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی با تأکید بر این که باید اطلاعات صحیح از قدس و مسجدالاقصی را در سطح جهان نشر دهیم گفت: استعمار غرب و رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند تا از طریق رفتارهای سازماندهی شده تبلیغاتی، توجه مردم را از مسئله قدس به موضوعات دیگر منحرف کنند یا حقایق قدس و مسجدالاقصی را به صورت وارونه و اشتباه به مخاطبان می دهند و ما باید دست به دست هم دهیم تا از آن زن و کودک فلسطینی که هیچ پناهی ندارند حمایت کنیم.

رئیس شورای علمای مالزی خاطر نشان کرد ما باید حقوق مردم فلسطین را در مجامع حقوقی بین المللی دنبال کنیم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنیم و ناگفته پیدا است که این اهتمام در صورت همدلی، وحدت و همراهی تمام علمای اسلام به نتایج بهتر، فراگیرتر و سریع تر منتهی خواهد شد.
 
https://taghribnews.com/vdciuzarwt1a352.cbct.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی