تاریخ انتشار۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 218505

انتقاد علمای بحرین از اسبتداد رژیم آل خلیفه/ تظاهرات گسترده بحرینی‌ها برای اعلام وفاداری به شیخ النمر

علمای بحرین با انتشار بیانیه‌ای، بدتر شدن اوضاع اقتصادی این کشور را ناشی از استبداد رژیم حاکم دانستند.
انتقاد علمای بحرین از اسبتداد رژیم آل خلیفه/ تظاهرات گسترده بحرینی‌ها برای اعلام وفاداری به شیخ النمر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این بیانیه آمده است: اقدام دولت بحرین در زمینه افزایش بهای گوشت، بنزین، تعرفه برق، آب و دیگر خدمات در واقع فشار بر مردم است.
 
علما، استبداد، فردگرایی و فساد حاکم بر واقعیت سیاسی و اقتصادی کشور، سیاست های امنیتی که باعث هدر رفتن بودجه کشور شده است و سیاست ویرانگر اعطای تابعیت بحرینی به اتباع بیگانه را از مهمترین عوامل این وضع توصیف نمودند.  
 
خبر دیگر این که مناطق مختلف بحرین روز گذشته صحنه برگزاری تظاهرات درمحکومیت جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمرباقر النمر روحانی برجسته عربستانی بود.
 
این تظاهرات بنا به دعوت ائتلاف 14 فوریه جوانان بحرین برگزار شد، و تظاهرکنندگان درمناطق " بنی جمره ، بوری ، سهله جنوبي، المالكيّة، الدراز، ستره، النويدرات، المرخ، المصلّى و البلاد القديم " درحالیکه پرچم بحرین و تصاویری از شیخ نمر باقر النمر و شيخ علی سلمان دبیرکل زندانی جمعیت الوفاق را در دست داشتند، به شیخ النمر اعلام وفاداری کردند.
 
شرکت کنندگان همچنین سرنگونی آل خلیفه و آل سعود را خواستار شدند و بر ادامه فعالیت های انقلابی تا تحقق خواسته های مردم بحرین در رسیدن به آزادی، دموکراسی و تعیین سرنوشت تاکید کردند.
 
 
https://taghribnews.com/vdciuvarwt1azw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی