تاریخ انتشار۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 280001
ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی عنوان کردند

استکبار جهانی روزشماری می کند تا وحدت مسلمانان را برهم زند/ ضرورت ایستادگی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی

تنا - استان آذربایجان غربی
نماز جمعه وحدت بخش این هفته همچون هفته های گذشته با حضور گسترده مردم اقامه شد. ائمه جمعه اهل سنت استان، وحدت و همبستگی بین مسلمانان و ایستادگی در برابر دشمنی های استکبار جهانی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کردند.
استکبار جهانی روزشماری می کند تا وحدت مسلمانان را برهم زند/ ضرورت ایستادگی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: استکبار جهانی روزشماری می کند تا وحدت مسلمانان را برهم زند، در حالیکه به برکت این نظام و سعی و تلاش دولتمردان نظام، به یمن و برکت آموزه های رهبری ایران جزو کشورهای پیشرفته بوده و از حیث اخلاق، دیانت و اتحاد بی نظیر است.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امروز تک تک مسلمانان باید وظیفه خود بدانند تا با تروریسم مبارزه کنند و دست اجانب را کوتاه کنند.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اذعان کرد: بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید در همه عرصه ها و برنامه ریزی ها دشمن و استکبار را بشناسیم.

وی با تاکید به اینکه امروز مسلمانان باید بیدار باشند و غفلت را کنار گذارند، افزود: ملت ایران از هیاهو و تبلیغات ابرقدرت ها و عمال سرسپرده منافقان هراسی ندارند و هم سو با اهداف دولت اسلامی حرکت خواهند کرد.

ضرورت ایستادگی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی

امام جمعه مهاباد گفت: ایستادگی در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار یک ضرورت است.

ماموستا عبدالقادر سهرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در این برهه حساس با توجه به شرایط فعلی منطقه و جهان غفلت بین مردم و مسئولان هیچ توجیهی ندارد.

وی با اشاره به 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تصریح کرد: این آزادمردان با صبر و توسل به پروردگار توانستند روزهای سخت و طاقت‌فرسای اسارت را تحمل کنند و درس استواری،  استقامت، پایمردی و از جان گذشتگی آزادگان که به ملت ایران و نیز دشمنان این سرزمین دادند هرگز از ذهن‌ها پاک نمی شود.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: عشق به وطن، امام راحل، دین مبین اسلام و توسل به پروردگار، حضرت رسول و ائمه اطهار(ع) از جمله عواملی بود که آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران توانستند سختی‌ها و رنج‌های زندان‌های رژیم مفسد صدام را تحمل کنند لذا رسیدگی به وضعیت معیشتی و تبیین جایگاه بلند این از جان‌گذشتگان باید در اولویت برنامه‌های دولتمردان باشد.

اعتقاد به مبانی توحیدی از عوامل مهم ایجاد وحدت بین مسلمانان است

امام جمعه موقت بوکان گفت: التزام و اعتقاد به مبانی توحیدی از عوامل مهم ایجاد وحدت بین مسلمانان است.

ماموستا ملا خالد رسول‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: هوشیاری و بیداری مسلمانان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است چرا که دشمنان دین مقدس اسلام در کمین نشسته اند تا با لغزش مسلمانان اهداف شوم و پلید خود را محقق سازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی از ایثار و مقاومت و صبر و پایداری آزادگان عزیز است، به دنبال شهادت ها و آزادگی‌های جوانان این مرز و بوم هیچ دشمنی جرات حمله نظامی به خاک ایران را به خود نمی‌دهد.

رسول‌زاده اظهار داشت: مقاومت و پایمردی آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان یک فرهنگ غنی در جامعه نهادینه شود.

 حج بهترین فرصت برای تحکیم وحدت مسلمانان جهان اسلام است

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: حج مظهر اتحاد، وحدت، همبستگی و قدرت تمام مسلمانان جهان در برابر توطئه و شیطنت های دشمنان و یکی از مهمترین ارکان اسلام است.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حج بهترین فرصت برای تحکیم وحدت مسلمانان جهان اسلام بوده و باید با تکیه بر مشترکات زمینه تقویت امت جهانی اسلام را فراهم کرد.

وی افزود: نباید اجازه داد دشمنان با تفرقه افکنی در میان امت های اسلامی جدایی انداخته و چهره اسلام را مخدوش کنند.

پیشرفت های کشور مدیون آزادگان، ایثارگران و شهداست

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: آزادگان، سفیران شهدای هشت سال دفاع مقدس بودند و همه پیشرفت های علمی، فنی، فن آوری و قدرتی که ایران به آن دست یافته است مدیون این آزادگان، ایثارگران و شهداست.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امروز شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان آزادمردان به بار نشسته است، اظهار داشت: نه تنها استقامت آزادگان در اسارت بلکه صبر و پایداری خانواده های عزیزان ستودنی است، عرصه پربرکت دفاع مقدس صحنه حضور مردان و زنان باایمانی بوده که با پیروی از تعالیم عالیه اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و نائب برحقش توانستند سرافرازی، سربلندی و پیروزی را برای ایران اسلامی و ملت مسلمان به ارمغان آورند.

وی افزود: آزادگان با ایمان راسخ خود و سال ها اسارت در زندان های مخوف رژیم بعث 26 مردادماه قدم به خاک پاک میهن خود نهادند، آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای روحی و جسمی که از طرف دشمنان اعمال می شد ایستادند.

امنیت امروز کشور را مدیون آزادگان و شهدا هستیم

امام جمعه موقت پیرانشهر گفت: امنیت امروز کشور را مدیون آزادگان، ایثارگران و شهدا هستیم.

ماموستا قادر محمدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی از ایثار و مقاومت و صبر و پایداری آزادگان عزیز است.

وی افزود: آزادگان سرافرار، سند افتخار آمیز انقلاب، نماد های عینی ایثار و مقاومت و جلوهایی  از ایمان و ایثار هستند.

امام جمعه موقت پیرانشهر ادامه داد: جانفشانی‌ ها و ازخودگذشتگی رزمندگان باید به بهترین نحو به تصویر کشیده شود و به نسل امروز منتقل شود.
https://taghribnews.com/vdciuuarzt1avu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی