تاریخ انتشار۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۸
کد مطلب : 202106
آیت الله اراکی:

رسانه های اسلامی نیروهای موثر خود را برای مقابله با رسانه های سیاه دشمنان بسیج کنند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز رسانه های اسلامی باید نیروهای موثر خود را برای مبارزه و مقابله با رسانه های سیاه دشمنان بسیج کنند.
رسانه های اسلامی نیروهای موثر خود را برای مقابله با رسانه های سیاه دشمنان بسیج کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله "محسن اراکی" دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر روز سه شنبه در حاشیه برگزاری اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: در شرایط کنونی که نوعی جنگ جهانی به راه افتاده است، سلاح رسانه یکی از مهمترین سلاح هایی است که به کار گرفته می شود.
 
وی تاسیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی را یکی از مهمترین ضرورت ها عنوان کرد و افزود: بحمدالله این اتحادیه با همت و تلاش بزرگواران تاسیس شده و تا کنون اقدامات اساسی و بنیادین را صورت داده است و هشتمین اجلاس نیز برنامه ها و هدفگذاری مناسب، با موفقیت برگزار شد و امیدواریم این اتحادیه به اهداف بزرگی که در نظر گرفته است، دست یابد.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی و جنگ نرم دشمنان، رسانه های اسلامی باید نیروهای موثر خود را به سمت اهداف مطلوب بسیج کرده و در برابر سیاه نمایی و کتمان و تحریف حقایق از سوی رسانه های سیاه و فاسد، حقایق و واقعیت ها را برای همه مسلمانان و مردم جهان بیان کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات رسانه های سیاه دشمنان که در راستای اهداف شوم و شیطانی مستکبران گام برداشته و یکی از مهمترین عوامل به راه افتادن جنگ خونین در منطقه هستند، تصریح کرد: امروز رسانه های سفید و پاک با توطئه ها و دسیسه های شیطان به مبارزه برخاسته اند تا حقایق را برای همگان عرضه کرده و زمینه را برای آزادیخواهان و عدالت طلبان فراهم کنند.
 
https://taghribnews.com/vdciurarqt1auz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی