تاریخ انتشار۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 197022

تأکید عمار حکیم بر نقش مهم ایران و فتوای مرجعیت در مقابله با داعش

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با تأکید بر ضرورت مقابله با داعش، خوهان حفظ اتحاد و همبستگی جهانی برای مبارزه با این پدیده خطرناک شد.
تأکید عمار حکیم بر نقش مهم ایران و فتوای مرجعیت در مقابله با داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سید عمار حکیم" رئیس مجلس اعلی اسلامی عراق، تأکید کرد: برای مقابله با داعش باید جبهه بزرگ بین المللی و منطقه ‎ای تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه خطر داعش، جهانی است و تنها کشورهای عربی را تهدید نمی کند، گفت: اگر جهان متحد نشود، هر روز یکی از کشورهای جهان، طعمه اقدامات تروریستی داعش می شود.

عمار حکیم تصریح کرد: هدف اصلی داعش که در چند روز گذشته، در صحرای سینا، کویت، عربستان، سوریه و عربستان، دست به اقدامات تروریستی زده است، نابودی پیروان اهل بیت(علیهم السلام) و نابودی انسانهای بی گناه است.

رئیس مجلس اعلی اسلامی عراق با اشاره به فعالیت هزاران مؤسسه برای ترویج افکار منحرف و تکفیری در جهان، بر ضرورت مبارزه با افکار منحرف و تکفیری تاکید کرد.

وی به نقش ایران و فتوای مرجعیت در مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: اگر فتوای جهاد کفایی مرجعیت تقلید و لبیک جوانان به آن و همچنین مشاوره های جمهوری اسلامی ایران نبود، آینده عراق در هاله‎ای از ابهام قرار داشت.

حکیم خواهان حفظ اتحاد و یکپارچگی در برابر تروریسم شد و خاطر نشان کرد: خداوند به مؤمنان وعده پیروزی در برابر ظالمان داده است و گاهی پیروزی مانند پیروزی امام حسین(ع) در کربلا با شهادت حاصل می شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdciryazrt1a3u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی