تاریخ انتشار۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۳۷
کد مطلب : 295221
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اهل سنت آذربایجان غربی:

​جریانات تکفیری مخالف برگزاری جشن های هفته وحدت هستند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اهل سنت آذربایجان غربی گفت: جریانات تکفیری و سلفی مخالف برگزاری جشن های هفته وحدت هستند در حالیکه به اعتقاد اهل تشیع و تسنن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) از ضروریات است.
​جریانات تکفیری مخالف برگزاری جشن های هفته وحدت هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، عسگر فعال آذر روز گذشته در نشست هم اندیشی با ائمه جمعه، روحانیون و معتمدین اهل سنت آذربایجان غربی برای تامین مسکن زلزله زدگان کرمانشاه اظهار داشت: جریانات تکفیری امسال برای کمرنگ کردن جشن های میلاد پیامبر اکرم (ص) زلزله غرب کشور را بهانه قرار داده و ادعا کرده است هزینه برگزاری این جشن ها به آسیب دیدگان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: هفته وحدت تمام تبلیغاتی که علیه دین در قالب های مختلف انجام می گیرد را از بین می برد و مسلمانان شیعه و سنی در طول هفته وحدت با شرکت در جشن های این ایام به دشمنان ثابت می کنند که در حفظ وحدت بین خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اهل سنت آذربایجان غربی با بیان اینکه در هفته وحدت سال گذشته یک هزار و 500 مراسم جشن برگزار شد، اظهار امیدواری کرد در ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) مردم و روحانیون اهل سنت استان که هر ساله مراسمات باشکوهی در این ایام به پا می دارند، امسال نیز باشکوه تر و گرم تر از سال های پیش برگزار شود.

 
https://taghribnews.com/vdcirwarzt1a3r2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی