تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : 235623
نوری المالکی:

آل خلیفه، بحرین را به سوی تنش مذهبی سوق می دهد

نخست وزیر سابق و دبیر کل حزب الدعوه اسلامی عراق در واکنش به سلب شناسنامه از آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: رژیم آل خلیفه با این رفتارهایش، کشور بحرین را به سوی تنش مذهبی سوق می دهد.
آل خلیفه، بحرین را به سوی تنش مذهبی سوق می دهد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، 'نوری المالکی' امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که سلب شناسنامه از شخصی که متولد و اهل بحرین است، همانند آیت الله شیخ عیسی قاسم، اقدامی خطرناک برای وارد کردن بحرین به تنش مذهبی است.
 
وی با هشدار به تبعات این اقدام رژیم آل خلیفه گفته است که در حالی که هنوز نسبت به احکام صادره رژیم بحرین علیه شیخ 'علی سلمان' دبیر کل جنبش وفاق اسلامی اعتراض وجود داشت، رژیم آل خلیفه یکباره با تصمیم خطرناک خود، اعلام کرده که تابعیت بحرینی شیخ عیسی قاسم را سلب کرده است.
 
نخست وزیر سابق عراق از رژیم بحرین خواسته است که در راستای حفظ وحدت مردم بحرین و پاسداری از کرامت و شان علمای دین و احترام به جریان های سیاسی در این کشور از این 'تصمیم ظالمانه' خود صرف نظر کند.
 
دبیر کل حزب الدعوه اسلامی عراق تاکید کرده که اگر مقامات بحرین به این مسایل پایبند نباشند در آن صورت، ملت بحرین به حقوق مشروعی که دارد عمل خواهد کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcirwarpt1apq2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی