تاریخ انتشار۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 218929

کشتار بی امان زنان و کودکان یمنی در بمبارانها

جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی با حمله به مناطق مسکونی یمن، ده ها شهروند یمنی از جمله چندین زن و کودک را به قتل رساندند.
کشتار بی امان زنان و کودکان یمنی در بمبارانها

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حملات بامداد سه شنبه عربستان سعودی به ساختمان پلیس در صنعا دست کم 26 کشته و 15 زخمی برجا گذاشت و خسارتهای زیادی را به خانه‌های مجاور ساختمان اداره پلیس وارد کرد.
 
مقام‌ های امنیتی جنبش انصارالله یمن با اعلام این خبر گفتند احتمالا دست‌کم 30 نفر هم در خرابه‌های این ساختمان محبوس شده‌اند که تلاشها برای خارج کردن اجساد قربانیان و مجروحان از زیر آوار ادامه دارد، و با انتقال مجروحان درخواست هایی برای اهدای خون به مجروحان مطرح شده است.
 
خسارتهای وارد شده به ساختمانهای مجاور اداره پلیس بیانگر آن است که این حمله مانند حملات سابق علیه مناطق مسکونی، کاملا عمدی است.
 
درحملات گسترده جنگنده هاي سعودي به استان هاي صعده، الجوف ، حجه ، عمران ، تعز، مارب و البيضاء نیز خانه ها و زير ساخت هاي اين مناطق تخريب شد.
 
در استانهاي صعده و تعز (شمال و جنوب يمن)، بر اثر حملات عربستان سه شهروند يمني از جمله يک زن کشته و چهار تن زخمي شدند. جاده اصلي دو استان اِب و تعز (جنوب يمن) هم در حملات سعودي ها ، تخريب شد.
 
مناطق الغِيل در استان الجوف (شمال يمن) و بيت القُحوم در استان عمران (غرب يمن)، شهرک صُرواح در استان مارب (مرکز يمن) و منطقه قِيفَه در استان البيضاء (جنوب يمن) و نیز منطقه کوهستاني کِرس در شهرک حِيران در استان حجه (شمال غرب يمن) هم هدف هم هدف حملات هواپيماهاي سعودي قرار گرفت. از شمار قربانيان گزارشي منتشر نشده است .
 
تشدید حملات و بمباران مناطق مسکونی، کارخانه ها، انبارهای غذا و تأسیسات شهری در سایه سکوت سازمان ملل متحد و دیگر مجامع حقوقی بین المللی، بیانگر همدستی آنان با این جنایتها علیه ملت یمن است.
 
https://taghribnews.com/vdcirvar3t1az32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی